کد خبر 1295999
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
قضاوت در مورد استقلال زود است/ مجیدی باید نقاط ضعف را برطرف کند

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه آبی پوشان شروع خوبی در لیگ بیست و یکم داشته اند گفت: انضباط یکی از رمزهای موفقیت آبی پوشان است اما باید نقاط ضعف این تیم هم برطرف شود.

به گزارش مشرق، وحید امیری در خصوص عملکرد آبی پوشان در لیگ برتر گفت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد استقلال قضاوت کامل کنیم البته آنها شروع خوبی در لیگ داشتند. سه بازی را با برد به پایان رساندند و یک بازی را مساوی کردند.

وی افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند آبی پوشان به نقطه ایده آل خواهند رسید. البته رسیدن به ایده آل زمان می برد و باید همه عوامل دست در دست هم دهند تا شاهد یک تیم پرقدرت به نام استقلال در لیگ بیست و یکم باشیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش قربانی به اظهارات فرهاد مجیدی

کارشناس فوتبال ایران در خصوص نقاط ضعف استقلال در هفته های ابتدایی لیگ برتر افزود: استقلال به یک هافبک بازی ساز نیاز دارد. یکی از اصلی ترین نقاط ضعف آبی پوشان، حضور یک هافبک پرتجربه است. بازیکنی که بتواند نقش تعیین کننده ای در بازی داشته باشد. مجیدی می داند اگر قرار باشد تیمش رکورد کمترین گل خورده را در این فصل به دست بیاورد باید مدافعانش به جز مسائل بدنی از لحاظ روحی و روانی هم آماده باشند تا بتوانند روند گل نخوردن خود را ادامه بدهند.

وی در مورد نقش گابریل پین در نتایج استقلال هم گفت: او یک مربی با تجربه است. به نظر می رسد نظم و انضباط را در تیم به وجود آورده. استقلال شکل خوبی به خود گرفته است اگر چه اعتقاد دارم هنوز هم قضاوت در مورد پین زود است اما او نشان داده بی دلیل در تیمی چون یوونتوس حضور نداشته است.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: هر چه از لیگ بگذرد بازیها جذاب تر خواهد شد اما امیدوارم با جذاب شدن بازیها هواداران هم بتوانند به ورزشگاه آمده تا از بازیهای تیم های مورد علاقه شان لذت ببرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حبیب IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    11 10
    غیر از تعلل در ارسال و پاسهای رو به عقب چیزی از تیم ندیدیم انقدر توپ رو نگه میدارن تا تیم مقابل شکل بگیره و مجبور میشن پاسهای رو به عقب بدن .چی تمرین میکنن که نه بازیشون سرعت داره نه پاس درست میدن نه شوتی سمت دروازه حریف زده میشه کلآ یه هفته میشینیم منتظر که بازی ببینیم باید تا آخر بازی فقط حرص و جوش بخوریم از بازی بیکیفیت و سرد بازیکنان
    • تاج IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      6 1
      دقیقااا
    • mhb IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      5 3
      خب تو نبین کسی مجبورند نکرده
    • وحید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 1
      یالنگی که داری این حرفا رو میزنی خودتو استقلالی جا زدی یا یه به اصطلاح هواداری هستی که نبودت بهتر از بودنته امثال شماها تیمو به حاشیه میکشونند.بعد۵سال بی ثباتی حالا که تیم به آرامش رسیده هنوز هفته چهارمه اینجوری قضاوت میکنی!
    • اریا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      2 0
      واقعا تو نبین بزار ما ببینیم حالمون خوب میشه
  • ممد پرسپولیسی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    2 3
    نقش گابریل پین سرمربی.نقش فرناز بوق درست مثل دستیارای قبلی که هر کدوم سابقه طولانی سرمربی گری داشتن نمونش کمالوند
  • اسد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام تاج کبیر.فرهاد خان یه فکری به سمت چپ و ضعف این قسمت بکن جعفر سلمانی در حد استقلال نیست.تیم با برنامه ست همه دیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس