کد خبر 1296032
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت

آلفارومئو جیولیا با رخ‌نمایی در سال ۲۰۱۵ سریعاً به یکی از جدی‌ترین رقبای کلاس خود بدل شد.

به گزارش مشرق، آلفارومئو جیولیا با رخ‌نمایی در سال ۲۰۱۵ سریعاً به یکی از جدی‌ترین رقبای کلاس خود بدل شد. البته که گل سرسبد این خانواده مدل کوادروفولیو QV بود که تا همین چند وقت پیش و قبل از معرفی مدل پیست محور جیولیا GTAm اسپورت ترین عضو خانواده بود؛ اما اگر به دنبال قدرت و توانایی بیشتری نسبت به GTAm باشید چه‌کار باید بکنید؟ اینجاست که منهارت با آلفارومئو جیولیا QV۶۰۰ خود وارد میدان می‌شود…

بیشتر بخوانید

امنیت مزدا CX-۵ از تویوتا و هوندا بهتر است +عکس

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

صادقانه باید گفت با خودرویی فوق‌العاده احساس‌برانگیز روبرو هستیم. پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی این خودرو در حالت استاندارد قدرت ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری داشته و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF همکاری می‌کند. تا سال ۲۰۱۸ شما می‌توانستید گیربکس ۶ سرعته دستی را نیز سفارش دهید.

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

این سدان دیفرانسیل عقب شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۷ کیلومتر در ساعتی دارد.شاید جیولیا قوی‌تر از ب ام و M۳ و مرسدس C۶۳ باشد اما دیگر این مزیت را ندارد چراکه منهارت با محصول خود عرض‌اندام کرده است.

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

البته نام QV۶۰۰ کاملاً درست نیست زیرا قدرت این خودرو به لطف ارتقای توربوها، اگزوز و مبدل‌ها و نرم‌افزار پیشرانه به فراتر از ۶۰۰ اسب بخار رسیده است.

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

با این تغییرات، محصول جدید منهارت قدرت ۶۵۳ اسبی و گشتاور ۷۹۰ نیوتون متری تولید می‌کند.منهارت اشاره‌ای به مشخصات عملکردی این خودرو نکرده اما انتظار می‌رود شتاب خودرو حدود نیم ثانیه بهبود یافته و حداکثر سرعت نیز فراتر از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت باشد.

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

این خودرو در حال حاضر قوی‌ترین آلفارومئو جیولیای جهان می‌باشد.منهارت از سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر و رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز استفاده کرده است.

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

البته منهارت به سیستم ترمز استاندارد کوادروفولیو دست نزده و آن را برای توقف این محصول کافی دانسته است.علاوه بر ظاهر گیراتر و رینگ‌های جدید، بدنه این خودرو دارای دو نوار طولی از جلو به عقب و عناصر زرد رنگ دیگر است.منهارت تنها ۱۰ دستگاه از جیولیا QV۶۰۰ با قیمت ۱۱۹ هزار یورویی تولید خواهد کرد.

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

اگرچه این تیونر آلمانی معمولاً به ارتقای محصولات داخلی می‌پردازد اما خب اولین باری نیست که منهارت ما را سورپرایز می‌کند. همین چند وقت پیش بود که منهارت اقدام به تیونینگ تسلا مدل ۳ کرد و حالا نیز نوبت به سدان ایتالیایی‌ها رسیده است.

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

نگاهی به آلفارومئو QV۶۰۰ منهارت +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    من می فهمم که شما دوست دارین ازین خبرها بگذارین اما واقعا صحبت از خودرویی که نهایتا ۲۰۰۰ دستگاه تولید میشه و شما هم بابت تبلیغ اون از آلفارومئو پولی نمیگیرین و اون شرکت حتی در ایران نماینده هم نداره را درک نمیکنم!! خب روزانه صدها بازطراحی جدید روی خودروهای لوکس انجام میشه و واقعا خریداران منطقی به اونها نگاه هم نمیکنند. اگر دنبال صفحه پر کردن از خبر باشین، خب کلی خبر درباره غذاهای مفید برای سلامتی و نقش ادویه ها یا انواع پیشرفتهای دارویی و طب حرکتی هست که مردم هم دوست دارند. یا چه میدانم معرفی یه دستاورد واقعی فنی و مهندسی مثل پل جدید آتن یا تونل مانش یا غیره که بچه های مهندسی اطلاعات بگیرند... این هم شد مطلب که مثلا ماشینی که ما از نزدیک ندیدیم را یک شرکت که اصلا در ایران نیست، موتورش را دو تا توربوشارژ گذاشته؟ خب به ما چه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس