کد خبر 1297917
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
دستیاران ژاوی در بارسلونا مشخص شدند + عکس

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا با کادر ویژه خود به دنبال احیای کاتالان‌هاست.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندس که روز دوشنبه به طور رسمی از سوی باشگاه بارسلونا و در حضور ۹ هزار و ۴۰۰ نفر در ورزشگاه نوکمپ به هواداران و رسانه‌ها معرفی شد، از روز سه‌شنبه کارش را در این تیم با کادر فنی مخصوص به خود آغاز کرد و  حالا چالش اصلی‌شان احیای کاتالان‌ها و بازگرداندن آنها به روزهای اوج خواهد بود.

در تصویر زیر کادرفنی ژاوی هرناندس ۴۱ ساله را مشاهده می‌کنید که به ترتیب از چپ به راست عبارتند از: تونی لوبو (آنالیزور)، اسکار هرناندس (دستیار سرمربی - برادر ژاوی)، داوید پراتس (آنالیزور)، دلا فونته (مربی دوازه‌بان‌ها)، ایوان تورس (مربی بدنساز)، سرخیو آلگره (دستیار سرمربی) و سرخیو گارسیا (آنالیزور).

تیم فوتبال بارسلونا , ژاوی ,

اکثر اعضای کادر فنی کنونی بارسلونا با این مربی ۴۱ ساله در باشگاه السد همکاری داشته‌اند و حالا باید در آزمونی سخت و مأموریتی غیرممکن، خود را نشان دهند. گفته می‌شود ژاوی همچنین از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته تا استخدام مجدد دکتر ریکارد پرونا را در اولویت‌های خود قرار دهند، کسی که پیش از این در بارسلونا فعالیت داشته و در حال حاضر در تیم الشارجه امارات مشغول به کار است، اما بعید به نظر می‌رسد که به این زودی بتواند به کادر فنی ژاوی ملحق شود.

پیش از این «رادیو کاتالونیا» هم خبر داده بود؛ باشگاه بارسلونا اقدام به کنار گذاشتن آلبرت روکا مربی بدنساز و خوانخو برائو فیزیوتراپیست از کادر فنی این تیم کرده است. بارسلونا در حال حاضر ۱۱ مصدوم دارد و همین موضوع سبب شده است تا ژاوی در بدو بازگشتش به این تیم به‌عنوان سرمربی تغییراتی در این دو پست حساس ایجاد کند.

بارسلونا که در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا ایستاده است و با سوسیه‌داد صدرنشین ۱۱ امتیاز اختلاف دارد، پس از پنجره بازی‌های ملی فعلی،  در تاریخ ۲۹ آبان پذیرای اسپانیول خواهد بود. این اولین تجربه حضور ژاوی روی نیمکت آبی‌واناری‌ها به‌عنوان سرمربی خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس