کد خبر 1298427
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰

به گزارش مشرق، حسن عابدینی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏کامیون های ایرانی از این پس بدون نیاز به پرداخت عوارض گمرکی به جمهوری باکو، از جاده گوریس-کاپان به ‎ارمنستان سفر می کنند. 

این مسیر ترانزیتی جاده دسترسی به گرجستان و دریای سیاه از مسیر ارمنستان است.

رو سیاهی زغال امسال پیش از زمستان آشکار شد.

وقتی رو سیاهی زغال امسال پیش از زمستان آشکار میشه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رامین IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    14 1
    دسترسی گرجستان از طریق ارمنستان؟ واقعا تو مغز بعضی ها چی هستش اول ابتدایی میتونه تشخیص بده که گرجستان در بدترین شرایط اذربایجان و ترکیه رو ول نمیکنه بیاد از طریق ارمسنتان با کشور ثاثث مراوده کنه ..... خط لوله باکو تفلیس جیحان مسیرش میره از بالا کل ارمنستان رو دور میزنه تا از ایران و ارمسنتان رد نشن بعد یه عده در کوریدورها و دالانهای توهمی برای خود خط میکشن
    • AU ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 1
      گرجستان،یک کشور کوچیک،با نوعی با از دست دادن مرزهاش در جنگ قبلی! به نوعی خودش داره به نابود میشه! .. بخواد کارهای اضافی بکنه! خودش بیشتر اسیب می ببینه! معلوم نیست در ذهن شما چی میگذره؟! مگه این گذرگاه،فقط مال ایرانه؟! هند و کشورهای ها دیگه هم هستن! باکو هم حرف زیادی زد حذف شد! .. شما یک سری کشورک ها کوچولو که مردمان بی اعتقادی دارن،رو اینطوری بزرگ و علم نکن! یک نگاه بی اندازه،به جنگ اخر گرجستان! که چطور همه سربازنشون جمع شدن و از جبهه فرار کردن ..! فکر کردید گرجستان،چقدر مساحت داره! و چندتا همسایه داره،که بخواد حرکت ها اضافه بکنه.. همین باکو سیلی ها سختی خورد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس