کد خبر 1298585
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
چرا بارسلونا «دنی آلوز» را خرید؟

خبرنگار اسپانیایی از علت خرید ستاره مسن برزیلی توسط بارسلونا پرده برداشت.

به گزارش مشرق، شب گذشته دنی آلوز به طور رسمی به بارسلونا بازگشت تا پس از ۵ سال دوباره برای آبی‌اناری‌ها به میدان برود.

آلوز که پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ برای بارسلونا به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه نام گرفت. مدافع راست ۳۸ ساله برزیلی که پس از اتمام قراردادش با سائوپولو در عضویت تیمی نبود، به بارسلونا بازگشت تا موجب شگفتی اهالی فوتبال شود.

بسیاری این سوال را دارند که چرا بارسلونا باید «دنی آلوز» ۳۸ ساله را به اردوی اضافه کند یا این بازیکن چه چیزی قرار است به تیمِ ژاوی اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

گرگ برزیلی به بارسلونا برگشت

مانوئل یابوس، خبرنگار اسپانیایی که برای ال‌پایس و لاسر مطلب می‌نویسد در فضای مجازی نوشت که خرید دنی آلوز برای بازگردانی روحیه رختکن است. این بازیکن به شدت انسان فان و بامزه بوده که می‌تواند روحیه بازیکنان و تیم را کاملاً تغییر دهد.

آلوز ۸ سال با ژاوی هم‌تیمی بوده و به شدت به این بازیکن نزدیک است و می‌تواند در این شرایط سخت به او کمک کند. مدافع برزیلی شرایط بارسلونا را بسیار خوب می‌داند و می‌تواند به همراه پیکه، بوسکتس، آلبا و سرخیو روبرتو ، جوّ تیم را کاملا احیا کند.

البته دنی آلوز در آمادگی خوبی نیز به سر می‌برد و این بازیکن می‌تواند در بازی‌هایی، مشکل ژاوی و بارسلونا را حل کند. باید دید سرمربی جدید آبی‌اناری‌ها می‌خواهد در چه جایی از او استفاده کند.

چرا بارسلونا دنی آلوز را خرید؟

با توجه به سبک بازی ژاوی در تیم السد، سرمربی بارسلونا به شدت علاقه‌مند به بازی با عرض بالا است و می‌خواهد با وینگرهای قدرتمندی ، حملات خود را ساخته و پرداخته کند.بارسلونا در پست دفاع راست، سرجینیو دست و سرخیو روبرتو را نیز دارد.

دنی آلوز در ۸ فصل بازی برای بارسلونا توانست ۳۹۱ بازی، ۲۱ گل ، ۱۰۱ پاس گل و ۲۳ جام بدست آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس