خط‌ونشان «رونالدو» برای رقبای پلی‌آف؛ «قطر مقصد پرتغال است»

فوق ستاره باشگاه منچستریونایتد باوجود ورود اجباری به پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، اطمینان دارد که به همراه تیم ملی پرتغال به جام جهانی قطر صعود خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی پرتغال یکشنبه شب با پذیرفتن شکست خانگی دو بر یک برابر صربستان در لیسبون، صدرنشینی گروه اول را از دست داد. هر دو تیم با ۱۷ امتیاز پا به دیدار سرنوشت گذاشتند و این در حالی بود پرتغال می‌دانست که تساوی برای فرستادن مستقیم آنان به دوحه کفایت می‌کند.

باوجود اینکه یاران رونالدو در دومین دقیقه بازی توسط «رناتو سانچز» به گل رسیدند، اما نتوانستند از این شانسی که در ابتدای بازی نصیب آنان شده بود بهره برده و پس از نیم ساعت از زمان بازی «دوشان تادیچ» هافبک باشگاه آژاکس آنان را از برد بی‌نصیب گذاشت و بازی به تساوی کشیده شد.

در ادامه صربستان با گل دقیقه ۹۰ «الکساندر میتروویچ» مهاجم باشگاه فولام، بازگشت استثنایی خود را تکمیل کرد.

این گل کافی بود تا صدرنشینی صربستان قطعی و صعود آنان به دومین جام جهانی متوالی محقق شود.

و حالا پرتغال باید در ماه مارس به مرحله پلی‌آف برود؛ جایی که تنها سه تیم از ۱۲ تیم حاضر در این تورنمنت کوچک اما سرنوشت‌ساز بلیت دوحه را برای خود رزرو خواهند کرد.

با این وجود، «کریستیانو رونالدو» همچنان برای تیم ملی کشور به‌منظور ملحق شدن به تیم هایی همچون بلژیک و اسپانیا در قطر، امیدوار بوده و قصد تسلیم شدن ندارد.

مرد پرتغالی در پستی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: فوتبال بارها و بارها به ما نشان داده که گاهی‌اوقات، این مسیر پر پیچ و خم است که ما را به سوی بهترین نتایج هدایت می‌کند. نتیجه دیروز سخت و دردناک بود امانه به اندازه‌ای که ما را تسلیم کند. رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ همچنان برای ما زنده است و نفس می‌کشد و ما می‌دانیم برای رسیدن به آنجا باید چه کاری انجام دهیم. هیچ بهانه‌ای وجود ندارد؛ قطر مقصد پرتغال است.

پرتغال هنوز حریف خود را در پلی‌آف نشناخته اما همچنان یکی از بخت‌های اصلی صعود به قطر و ششمین تجربه متوالی جام جهانی خود است.

مرحله پلی‌آف از ۲۴ تا ۲۹ مارس(چهارم تا نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس