کد خبر 1300083
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
فن‌‌خال از داخل ماشین گلف بازیکنان تیم ملی هلند را تمرین داد+ عکس

سرمربی تیم ملی هلند به خاطر اتفاق غیرمنتظره‌ای که برایش رخ داد به شیوه‌ای جالب مجبور شد بازیکنانش را تمرین بدهد.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم ملی هلند در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خاطره انگیز شد چرا که بازیکنان این تیم زیر نظر مربی‌ تمرین کردند که از روی یک ماشین گلف دستوراتش را به آنها انتقال می‌داد.

لوئیز فن‌خال سرمربی تیم ملی هلند که مردانش امشب باید در بازی سرنوشت‌ساز شب آخر مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قاره اروپا مقابل نروژ به میدان بروند، بر اثر حادثه‌ای که حین راندن یک دوچرخه در نزدیکی هتل محل اقامت ملی‌پوشان هلند برای او رخ داد، آسیب دید و حتی مجبور شد به بیمارستان مراجعه کند.

خوشبختانه این حادثه که باعث آسیب دیدگی فن‌خال در قسمت تحتانی کمر شد، خیلی شدید نبود اما درد ناشی از برای مربی ۷۰ ساله هلندی آنقدر آزار دهنده بود که نتوانست با پای خودش به محل تمرینات لاله‌ها برود و به همین دلیل هم چاره‌ای برای او باقی نماند جز اینکه با یک ماشین گلف به محل تمرین شاگردانش برود. او به همین دلیل از روی یک ویلچر به سؤالات خبرنگاران در نشست خبری قبل از مصاف تیمش با نروژ پاسخ داد.

تیم ملی فوتبال هلند ,

فن‌خال که تیمش در صورت کسب فقط یک امتیازی از بازی خانگی امشب (۲۳:۱۵ به وقت تهران) صدر جدول گروه G را حفظ و به عنوان تیم اول صعود می‌کند، درباره آخرین وضعیت خود گفت: از نظر جسمانی وضعیتم خیلی تعریفی ندارد اما مغزم هنوز کار می‌کند. من دارم درد زیادی را تحمل می‌کنم و به همین دلیل هم روی ماشین گلف بر تمرین تیم نظارت داشتم. هنوز هم می‌توانم هر کاری را انجام دهم و تیمم را تا جای ممکن برای بازی آماده کرده‌ام.

تیم ملی فوتبال هلند ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس