آخرین تمرین تیم ملی در لبنان؛ صیدا صدای ایران را با یک خبر خوب شنید

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با لبنان در شرایطی به انجام رسید که «علیرضا جهانبخش» بدون مشکل پا به پای دیگر نفرات تمرین کرد تا ابهام درباره عدم حضورش در بازی فردا از بین برود.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال لبنان در چارچوب دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که قرار است فردا(پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار شود؛ انجام شد.

ملی‌پوشان روز گذشته(سه شنبه) به شهر صیدا رسیدند که با بیروت ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. دو تمرین قبلی تیم ملی در پایتخت لبنان برگزار شده بود اما این تمرین که حکم آخرین تمرین را هم داشت در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه پنجشنبه یعنی ورزشگاه صیدا به انجام رسید.

آخرین تمرین تیم ملی در لبنان؛ صیدا صدای ایران را با یک خبر خوب شنید

شاگردان دراگان اسکوچیچ دقیقا در زمانی تمرین کردند که بازی فردا(۱۴ به وقت محلی) قرار است به انجام برسد و ملی‌پوشان با شرایط آب و هوایی آشنا شدند.

در این تمرین سبک و مفرح شاهد حضور علیرضا جهانبخش در تمرینات گروهی بودیم. ستاره ایرانی تیم فاینورد هلند، روز قبل به صورت انفرادی و زیر نظر پزشک کار کرده بود و این ابهام را درباره نرسیدن به دیدار برابر لبنان افزایش داده بود.

آخرین تمرین تیم ملی در لبنان؛ صیدا صدای ایران را با یک خبر خوب شنید

رسانه‌ها امکان حضور در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین را داشتند. در این ۱۵ دقیقه بازیکنان ضمن گوش دادن به صحبت‌های ابتدایی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم، بازی آقاوسط را در دستور کار خود قرار داده و بدن‌هایشان را با حرکات ترکیبی گرم کرده تا آماده مرور تمرینات تاکیتیکی شوند؛  تمریناتی که پشت درهای بسته برگزار شد.

آخرین تمرین تیم ملی در لبنان؛ صیدا صدای ایران را با یک خبر خوب شنید

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه A است و لبنان با پنج امتیاز در رده سوم جای دارد.

 آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با لبنان در شرایطی به انجام رسید که «علیرضا جهانبخش» بدون مشکل پا به پای دیگر نفرات تمرین کرد تا ابهام درباره عدم حضورش در بازی فردا(پنجشنبه) از بین برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس