از تخفیف ویژه تا اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم/ 7 روز با مرکز اسناد

برنامه های مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای هفته کتاب امسال اعلام شد.

به گزارش مشرق، همزمان با آغاز بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های فرهنگی مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای هفته کتاب اعلام شد. این برنامه‌ها که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مخاطبین تنظیم شده، بدین شرح است:

۱- رونمایی از نرم افزار اندرویدی «فهرست منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی»

همزمان با هفته کتاب، نرم افزار اندرویدی فهرست منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی رونمایی شد. علاقمندان می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، علاوه بر مشاهده فهرست کامل منشورات این مرکز، از اخبار تازه‌های نشر و تخفیف‌ها نیز باخبر شوند. معرفی کتاب‌ها و جزئیات آثار، از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است. این اپلیکیشن همچنین بستری آسان برای سفارش کتاب‌ها خواهد بود.

۲- طرح فراخوان اهدای کتب مرکز اسناد انقلاب اسلامی به کتابخانه‌های مناطق محروم کشور

مرکز اسناد انقلاب اسلامی باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، آمادگی خود را برای اهدای منشورات این مرکز به کلیه کتابخانه‌های مناطق محروم کشور اعلام می‌دارد. بر این اساس، از کلیه متصدیان کتابخانه‌های مناطق محروم کشور دعوت می‌شود، به‌منظور هماهنگی‌های لازم، از ۲۴ آبان تا ۲۴ آذر ۱۴۰۰ به مدت یک ماه، با روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۳۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

از تخفیف ویژه تا اهدای کتاب به کتابخانه‌های محروم

۳- پویش «۷ روز ۷ کتاب»؛ ۴۰ درصد تخفیف برای هفت عنوان کتاب منتخب همزمان با هفته کتاب

از ۲۴ آبان تا اول آذر، مرکز اسناد انقلاب اسلامی ۷ عنوان از منشورات خود را با تخفیف ۴۰ درصدی و ارسال رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده است. کتاب‌های «سند انتخاب»، «میدان‌های سخت»، «جهل مقدس»، «جنگ اقتصادی»، «سفیر شیعه در غرب»، «حاج اسماعیل» و «هدیه مسیح» در این فهرست قرار دارند. 

۴- عرضه صد عنوان از منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تخفیف ۳۰ درصدی در هفته کتاب

نمایشگاه مجازی کتاب توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد. در این نمایشگاه، صد عنوان کتاب با موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی، تاریخ معاصر ایران، زندگینامه شخصیت‌ها، خاطرات و تاریخ شفاهی، سند، سیاست خارجی، علوم سیاسی، اندیشه سیاسی، رمان و داستان، دفاع مقدس و ... در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. دوستداران کتاب می‌توانند از ۲۴ آبان لغایت اول آذر با مراجعه به صفحه منشورات سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتاب‌های مورد نظر خود را با ۳۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنند.

۵- عرضه کتب صوتی تولیدی در سامانه طاقچه و فیدیبو با ۲۰ درصد تخفیف

عرضه ۸ عنوان کتاب صوتی با عناوین «کتاب صوتی خاطرات آیت‌الله علم الهدی»، «کتاب صوتی خاطرات آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی»، «کتاب صوتی خاطرات سرلشکر رحیم صفوی»، «کتاب صوتی خاطرات محسن رفیقدوست»، «کتاب صوتی خاطرات شهید سرلشکر علی صیاد شیرازی»، «کتاب صوتی خاطرات آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی»، «کتاب صوتی خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری» و «کتاب صوتی خاطرات حاج حسین سلیمانی» از دیگر برنامه‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی در هفته کتاب است. مهمترین ویژگی این کتاب‌های صوتی، روایت خاطرات با صدای خود راوی است که ابتکاری بدیع و نو در این عرصه محسوب می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را با تخفیف ۲۰ درصدی از سامانه‌های طاقچه و فیدیبو خریداری کنند.

۶- عرضه ۱۸۵ عنوان کتاب الکترونیک در سامانه‌های فروش

مرکز اسناد انقلاب اسلامی با عرضه ۱۸۵ عنوان کتاب الکترونیک (E-Book) در هفته کتاب، از علاقمندان و مخاطبان کتاب الکترونیک دعوت می‌کند، این کتاب‌ها را با تخفیف از سامانه‌های مربوطه تهیه کنند. کتبی چون «من ترسو نیستم»، «مردمسالاری دینی از نگاه آیت‌الله خامنه‌ای»، «بچه خانی‌آباد»، «رسم دلبری» و ده‌ها عنوان کتاب دیگر با موضوعات مختلف در این مجموعه قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس