پاداش‌ بازیکنان تیم ملی فوتبال تا ۴۸ساعت آینده پرداخت می‌شود

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با مساعدت وزیر ورزش و جوانان، بخشی از پاداش‌های پرداخت نشده بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ظرف ۴۸ ساعت آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش مشرق، «حسین شریفی» سخنگوی فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) درحاشیه مراسم بازگشت کاروان تیم ملی به ایران پس از دو برد ارزشمند خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه اظهار داشت: تیم ملی در بازی‌های اخیر بردهای دلچسب و مهمی را به دست آورد؛ بردهایی که باعث شد ۹۰ درصد راه صعود به جام جهانی را طی کنیم.

شریفی پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که سوتفاهم ایجاد شده بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ، مهاجم و سرمربی تیم ملی،  برطرف شده و این در حالی است که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده‌است؛ وی در واکنش به این موضوع گفت: از حرف من سوءبرداشت شد؛  چیزی که من گفتم این بود «از دوستان رسانه‌ای درخواست می‌کنم به شایعات دامن نزنند و اجازه بدهند موضوع مدیریت شود و همچنان روی این حرف هستم.»

سخنگوی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: ظرف ۴۸ ساعت آینده با کمک حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بخشی از پاداش‌هایی معوق بازیکنان تیم ملی، پرداخت می‌شود و به طور حتم تا سه هفته آینده  با ملی‌پوشان تسویه حساب خواهد شد.

شریفی ادامه داد: این تیم ملی می‌تواند سریع‌ترین حضور در جام جهانی را جشن بگیرد و برای رسیدن به این اتفاق مهم و شیرین فقط به دو امتیاز نیاز داریم

وی درباره چالش‌هایی که درخصوص تامین لباس تیم ملی مطرح شده است نیز اعلام کرد: در این اردو مشکل لباس نداشتیم اما حامی مالی تیم‌های ملی به بخشی از تعهدات خود عمل نکرد اما قراردادی فسخ نشده است.  برندهای دیگری هستند که می‌توان از آنها استفاده کرد و این یک موضوع حقوقی است؛  در گذشته قراردادهای خوبی بسته نشده و تیم حقوقی در تلاش است این مشکلات را حل کند.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا طارمی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود یا خیر؟  گفت: به اتفاقات خوب و به سود تیم ملی خوشبین هستیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس