کد خبر 1296064
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
سخنگوی فدراسیون فوتبال: به تصمیم اسکوچیچ بابت طارمی احترام بگذاریم

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال دعوت نشده است، اظهار داشت: این سلیقه و تصمیم سرمربی تیم ملی بوده و فکر نمی‌کنم برای هیچ کدام از ما بیشتر از سرمربی تیم ملی اهمیت داشته باشد که بازی‌ها را پیروز بشود.

وی در مورد اینکه آیا این دعوت نشدن به توئیت طارمی باز می‌گردد یا خیر، گفت: من نمی‌دانم، اما باید احترام بگذاریم. ما دو بازی مهم و سرنوشت ساز مقابل لبنان و سوریه پیش رو داریم که تقریبا می‌توانند صعود ما به جام جهانی را قطعی کنند و یکی از پیشتازان باشیم.

بیشتر بخوانید:

اقدام حرفه ای و مقتدرانه اسکوچیچ/ آقای طارمی! تو به تیم ملی نیاز داری!

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در این بازی‌های حساس ستاره تیم ملی حضور ندارد، عنوان کرد: بیاییم به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و منتظر بمانیم تا خود او در موعد مقرر در خصوص این تصمیم توضیح بدهد.

شریفی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید طارمی به تیم ملی بازگردد، گفت: من چنینی چیزی نشنیدم. فهرست تیم ملی به صورت رسمی اعلام شده و اگر تصمیم جدیدی گرفته شود، اعلام می‌کنیم.

وی که در حاشیه مراسم انتخابات هیات فوتبال مازندران صحبت می کرد، در مورد اینکه تایید صلاحیت یکی از نامزدها در دقایق آخر و به نوعی در پارکینگ اعلام شد، اظهار داشت: خوشحالیم که نامزدهای انتخابات همه حضور داشتند و انتخابات رقابتی برگزار شد که از همه چیز مهمتر است. سعی می‌کنیم در استان‌های دیگر همین اتفاق بیفتد. در مورد فردی که گفتید این کار از دست ما و هیات فوتبال مازندران خارج بود و صبح امروز تاییدیه های لازم آمد و ما هم تمکین کردیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 4
    این ها همه اش فیلم بازی کردنه ! تو دو تا بازی پیش رو به طارمی نیازی نیست . ولی از آنجایی که احتمال زدن و صدمه و کارت زرد و قرمز برای طارمی زیاد است . با این فیلم بازی کردن ها میخواهند او را برای بازی های سنگین تر حفظ کنند .
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    7 5
    جناب دراگان اسکوچیچ : از تصمیم قاطع شما در مورد خط زدن ان بازیکن که خود را رونالدو میپندارد متشکریم. لطفا به جوانان زیر 23 سال تیم ملی به خصوص یاسین سلمانی و صیاد منش این فرصت را در دو بازی تیم ملی بدهید تا خودی نشان بدهند شاید دیگر به حضور رونالدوی وطنی در تیم ملی احتیاج نباشد.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 3
    اسکوچیچ یکصدم کیروش قاطعیت ندارد او تحت تاثیر فدراسیون طارمی را حذف کرده این افراد باهدف حذف سردار ‌طارمی منافع خود را تامین می‌کنند اگر بازی قبل را ببینید سر دار چند بار به سمت نیمکت اشاره کرد که به من توپ نمیرسانند اگر اسکوچیچ با سردار یا طارمی مخالف بود اورا بیرون می آورد که نکرد یا العان دعوت می‌کرد ‌نیمکت نشین می‌کرد مانند تمام مربیان بزرگ ودرصورت اضطرار از او استفاده می‌کرد ایشان کشور را از طارمی محروم کرده نه طارمی را از تیم ملی واقعیت این است در بازی لبنان سردار دو کارته است وبا حذف طارمی جای خالی به چه کسی می‌رسد بوی ناخوشایند باند بازی ورشوه می اید واسکوچیچ هیچ کاره است بیابید پرتقال فروش را
  • مصطفی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 1
    حق سر مربیه که به بازیکنانی که نیاز دارد انتخاب کند اینکه طارمی رو بهر دلیلی دعوت نکرده مشکلی در ادامه راه تیم ملی خللی وارد نمیکنه اونقدر بازیکن خوبو عالی تیم ملی دارد که شاید هم جایگزین طارمی عملکرد بهتری داشته باشد
  • داریوش IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    در تمام دنیا این سرمربی است که آرنج تیم ، مسوولیت برد وباخت تیم ، نظم تیم و ...را به عهده دارد . پس هرگاه در تیمی، خصوصا تیم ملی یک کشور ، کسی به عنوان سر مربی برگزیده شد کلیه عوامل تیم ، از بازیکن گرفته تا دیگر افراد کادر فنی ، کادر درمانی و حتی فدراسیون مربوطه باید تابع نظرات و تصمیمات آن سرمربی باشند .
  • حمید IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    1 0
    همه بازیکنان باید تابع سرمربی باشند. اگر هر بازیکنی ساز خودش را بزند، کل سیستم تیم به‌هم می‌خوره... و آرامش تیم از بین می‌ره... چرا یک مربی که تا الان بهترین نتایج را بدست آورده باید او را تخریب کرد؟ لطفا یاد بیارین، ما در استانه حذف از گروه مقدماتی بودیم. ولی خیلی راحت بحرین و عراق را شکست دادیم. مگر این بازیکنان همان بازیکنان ویلموتس نبودن که چند ماه قبلش به بحرین و عراق باختن! هر چند دلالان باز دوست دارند یک مربی گران‌قیمت بیارن تا پولی به جیب بزنن. فقط انتظار از اسکوچیچ اینه که در بازی با سوریه از دو مهاجم استفاده کنه...
  • محمد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    به نظرم حق با مربی است بازیکن باید به حرف مربی باشد نه رودررو قرار بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس