کد خبر 1301361
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
دیدار یک هیأت از قبایل مأرب با رهبر انصارالله یمن

اعضای یک هیأت از قبایل «جبل مراد» در استان مأرب با رهبر انصارالله یمن دیدار کردند.

به گزارش مشرق، یک هیأت از قبایل «جبل مراد» در استان مأرب یمن بعد از ظهر امروز به دیدار «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله رفتند.

شبکه خبری المسیره گزارش داد، الحوثی در این دیدار از این قبایل خواست که امنیت و صلح و ثبات را در مناطق مختلف یمن افزایش دهند و برای حل مشکلات داخلی، همکاری کنند.

رهبر انصارالله ضمن قدردانی از این قبایل، از آگاهی و مخالفت آنان برای تداوم در میان نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی سپاسگزاری کرد.

وی تصریح کرد، منفعت عمومی، شرافت و کرامت در گروه برادری، همکاری، تفاهم و ایستادگی در برابر توسعه‌طلبی و قمیومیت خارجی بر یمن است.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد، تصمیم قبایل جبل مراد برای حمایت از کشور یمن، یک تصمیم ملی‌گرایانه، شجاعانه، آزادانه و شرافتمندانه بود.

وی گفت که هر کس، در صفوف ائتلاف متجاوز قرار داشته باشد، به کشورش آسیب می‌زند.

در همین ارتباط، یک هیأت از قبایل شهرهای «العبدیه»، مأرب و شبوه اوایل آبان ماه جاری با رهبر جنبش انصارالله دیدار کرد. الحوثی در جریان این دیدار، دستور داد که اسرای شهر العبدیه آزاد شوند.

وی از مسئولان محلی حاضر در استان‌های مأرب و شبوه خواست که در مناطق آزاد شده به شهروندان توجه داشته باشند. الحوثی از ساکنان العبدیه و تمامی مناطق آزاد شده  نیز خواست که صلح عمومی را بپذیرند و با حکومت مرکزی همکاری کنند تا امنیت و ثبات در این کشور برقرار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    11 1
    زنده باد
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    تعز و مارب دو بال پیروزی انصارالله است بدون آزاید این دو محال است سعودی پای میز مذاکره بیاید سریع با آزاید این دو شهر جنگ را در یمن پایان دهید
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    مرزهای یمن شمالی و جنوبی باید کمی مشخص تر شود و از این رو باید انصارالله باید بخشهایی از جنوب یمن را جهت مذاکره نهایی با عربستان و به رسمیت شناخته شدن یمن شمالی در دست باید داشته باشد
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باید تعز نیز به موازات مارب بتدریج محاصره شود همچنین یمنی ها باید به پدافند هوایی مجهز شوند چون پیشروی در مناطق بیابانی بدون پوشش پدافندی غیرممکن و پرتلفات است
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    مرزهای یمن شمالی و جنوبی باید کمی مشخص تر شود و از این رو باید انصارالله باید بخشهایی از جنوب یمن را جهت مذاکره نهایی با عربستان و به رسمیت شناخته شدن یمن شمالی در دست باید داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس