کد خبر 1302575
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
اتش سوزی

وقوع آتش‌سوزی در محل سکونت یک خانواده در شهرستان رفسنجان، مرگ کودک چهار ساله و سوختگی دیگر اعضای این خانواده را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، دکتر حسینی زینلی رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح جزئیات این حادثه مرگبار گفت: چهار عضو یک خانواده اهل رفسنجان در آتش سوزی با بنزین گرفتار شدند که پسر بچه چهار ساله این خانواده جان باخت  و بقیه اعضا با بیش از ۸۰ درصد سوختگی با اورژانس هوایی به بیمارستان سوختگی کرمان اعزام شدند.

دکتر حسینی زینلی در تشریح این حادثه  افزود: ساعت ۱۳ دیروز یک فقره  آتش سوزی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد و عوامل امدادی با  سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های دوّم، سوّم و چهارم شهری به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

عکس/ مهار به موقع آتش سوزی در جایگاه پمپ گاز

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک کودک چهارساله به دلیل شدت سوختگی در صحنه حادثه جان سپرد و پدر ۳۷ ساله، مادر ۳۲ ساله و دختر هفت ساله این خانواده با شدّت سوختگی زیاد با بنزین به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و سپس با اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح و سوختگی کرمان منتقل شدند.

وی با بیان این که درصد سوختگی سه عضو باقی مانده بالای ۸۰ درصد است، اضافه کرد: این حادثه در «علی آباد انقلاب» از توابع رفسنجان اتفاق افتاده است.  درهمین حال فرمانده انتظامی رفسنجان هم تایید کرد که منشأ آتش‌سوزی بنزین بوده است.

سرهنگ محمدجواد آرامون افزود: برای کشف علّت این حادثه پرونده ای در نیروی انتظامی تشکیل شده است و موضوع در دست بررسی ویژه قرار می گیرد. 

وی ادامه داد: احتمالاً دعوای خانوادگی یا فقر اقتصادی موجب شده است تا این حادثه اتفاق بیفتد و پدر خانواده با بنزین اهالی خانه را آتش بزند؛ لذا پیگیر کشف حقیقت هستیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    چه صحنه ی غم انگیزی آدم قلبش به درد میاد!آنگشت ادم یه کم میسوزه چنان دردناکه که نگو اینا که %80اگرهم زنده بمانند زندگی بارنج ودرد وافسوسه یه کم ادم حوصله وصبر ودقت و خشم خودش کنترل کنه چنین اتفاق های تلخ وناگواری رخ نمیده..خدا ریشه کرونا را خشک کنه که دنیا را لرزاند ازهرنظر-
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    ای داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس