دوستان ما در لندن به خود بیایند/توافق تجاری با اروپا اجرایی شود

وزیر امور اروپای آلمان هنگام ورود به بروکسل برای گفت و گو با همتایان خود در اتحادیه اروپا در خصوص بررسی موارد مورد اختلاف میان بروکسل و لندن، به شدت از مواضع انگلیس انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اردو پوینت، وزرای اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه از بریتانیا خواستند تا در مورد توافقات و مقررات تجاری پس از برگزیت را اجرایی کرده و همچنین از تلاش‌های بروکسل برای یافتن راه‌حلی برای اختلاف بر سر ایرلند شمالی حمایت کردند.

بر اساس این گزارش، «مایکل راث» وزیر امور اروپای آلمان هنگام ورود به بروکسل برای گفت و گو با همتایان خود در اتحادیه اروپا در خصوص بررسی موارد مورد اختلاف میان بروکسل و لندن گفت: دوستان عزیز در لندن و بریتانیا، لطفاً به خود بیایید.

او گفت: «این یک بازی نیست… ما می‌خواهیم بر اساس شراکت و دوستی با هم کار کنیم.

گفته می‌شود سخنان تند یکی از قدرتمندترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا نشان داد که «ماروس سفکوویچ»، مذاکره کننده اتحادیه اروپا مسئول روابط با بریتانیا، از حمایت کامل پایتخت‌های اروپایی برخوردار است.

لازم به ذکر است، سفکوویچ روز یکشنبه گفت که دستیابی به یک پیشرفت در همکاری میان لندن و بروکسل، مستلزم انجام یک حرکت بزرگ از سوی بریتانیا است، که همچنان تهدیدات خود را مبنی بر تعلیق پروتکلی که می‌تواند منجر به جنگ تجاری بین انگلیس و اتحادیه اروپا شود، ادامه داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس