استرالیا حزب‌الله را در فهرست «سازمان‌ تروریستی» قرار داد

دولت استرالیا روز چهارشنبه در اقدامی خصمانه علیه حزب‌الله، گروه مقاومت لبنان در فهرست «سازمان تروریستی» خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، دولت استرالیا به ریاست «اسکات موریسون» با در پیش گرفتن سیاست آمریکا و متحدان غربی علیه حزب‌الله، گروه مقاومت لبنان را در فهرست «سازمان تروریستی» خود قرار داد.

بیشتر بخوانید:

دولت انگلیس در محاسبات اشتباه خود تجدید نظر کند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت استرالیا تأکید کرد که با اتخاذ چنین تصمیمی، همه شاخه‌ها و زیر مجموعه‌های حزب‌الله در فهرست سازمان‌ تروریستی این کشور قرار می‌گیرند.

پیش از این، وزیر دفاع کلمبیا در راستای خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل حزب الله لبنان را به انجام «اقدامات مجرمانه» متهم کرده بود و گفت که فعالیت‌های حزب الله لبنان در خاک خود را زیر نظر دارد.

یک ماه و نیم پیش، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که نام ۷ شخص حقیقی و یک شرکت به دلیل «مشارکت در تأمین مالی حزب‌الله لبنان» به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکا به شمار می‌رود، اضافه شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیر مهدی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 0
    خوب مشخص است هر کس و گروه وسازمان و حزبی در مقابل اشغالگری رژیم تروریستی و صهیونیستی کودک کش اسرائیل بایستد به نظر آنها تروریست است.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 0
    استرالیا ، با قائده ی غصب و کشتار ، برپا شده و عقیده و باورش در مورد حزب الله را علنی کرده و چیز تازه ای نیست.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    آها، اون وقت موساد با سابقه چندین ترور و قتل و غارت انسان های بی گناه تروریستی نیست! حقوق بشر جعلی!
  • وطنم IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    احمق ها برای تثبیت در افکار عمومی تک تک و با فاصله به لیستشون اضافه میکنند. اول آمریکا، بعد انگلیس بعد استرالیا بعد ... احمق های جنایت کار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس