وزیر کشور

وزیر کشور در حاشیه بازدید میدانی از زیرساخت‌های مدیریت کلانشهر تهران بر آمادگی پایتخت در شرایط بحرانی و اضطراری تأکید کرد.

به گزارش مشرق، عصر امروز بازدید میدانی از زیرساخت‌های مدیریت بحران کلانشهر تهران (مخازن آبرسانی اضطراری، ایستگاه تقلیل فشار گاز و ...) با حضور وحیدی وزیر کشور، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور انجام شد.

احمد وحیدی پس از بازدید از سوله مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: یکی از مواردی که در پایتخت باید مورد توجه قرار گیرد آمادگی در شرایط اضطرار است که برهمین اساس باید این آمادگی به طور مستمر رصد شود.

وی با اشاره به شرایط پایتخت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تهران بر روی چند گسل قرار دارد برهمین اساس بازدیدی امروز انجام گرفت تا تجهیزات مورد نظر مورد ارزیابی قرار گیرد تا چنانچه برنامه‌ای برای توسعه وجود دارد کمک‌های لازم را داشته باشیم.  

وزیر کشور اضافه کرد: ساماندهی افراد به شکل داوطلبی صورت پذیرفته است و ستاد فرماندهی لازم در این حوزه ایجاد شده است و باید به صورت کامل این مسئله مورد رصد قرار بگیرد.

وحیدی با اشاره به اینکه تعداد پایگاه‌های مدیریت بحران هم‌اکنون حدود ۱۰۰ پایگاه رسیده است، گفت: باید اصل کمبودها را در شرایط اضطراری پیش‌بینی کنیم و به شکل محله محور تجهیزات را فراهم کنیم.

وی با اشاره به موضوع تاب‌آوری گفت: این مسئله بسیار مهمی است که در راستای تحقق آن باید تجهیزات مورد نیاز فراهم شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس