سردار شریف: خیز دوباره سپاه و بسیج برای اجرای دور جدید طرح شهید سلیمانی

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سر و صداهای عجیب و غریب امروز ژنرال‌های اسرائیلی را ناشی ازاستیصال و از سر ناچاری و دل خوش کردن مردم شان دانست وگفت: ایران با حماسه بسجیان بیمه است.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف پنجشنبه شب در مراسم یادواره ۱۵۸ شهید بخش دابودشت از توابع شهرستان آمل افزود: صهیونیست‌ها اکنون در بدترین وضعیت از نظر امنیتی قرار دارند.

وی همه تلاش‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را برای ناامیدی، مأیوس و بحرانی جلوه دادن وضعیت مردم در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و ادامه داد: مردم ما می‌دانند که از اول انقلاب تا امروز از چه گردنه‌های سختی عبور کردند و چه موانع بزرگ را از پیش روی خود برداشته‌اند یا آن موانع را دور زدند و برای عمران و آبادانی و سرافرازی این ملت تلاش کردند، استقامت کردند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادند.

به گفته سردار شریف، دل امت عربی از اسرائیلی‌ها خون است و منتظر اشتباه استراتژیک هستند تا از شما سر بزند آن زمان خشم مسلمانان و اعراب را خواهید دید.

وی افزود: اسرائیلی‌ها حتی قادر به تأمین امنیت خودشان نیستید، و چطور می‌خواهید برای برخی‌ها که به شما پناه آوردند امنیت تأمین کنید؟.

ایران اسلامی با حماسه رزمندگان بسیجی بیمه است

سخنگوی سپاه پاسداران، با هشدار به مخالفان نظام مقدس ایران اسلامی، مبنی براینکه این کشور حوادث بسیاری را پشت سر گذاشته که یکی از مهمترین آنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی صدام علیه کشور و انقلاب نوپا ما بوده است، گفت: تنها به پشتوانه حماسه آفرینی‌های شهدا و رزمندگان بسیجی در دفاع مقدس و جنگ هشت ساله، این کشور یک وجب ازخاک خود را از دست نداد و انقلاب و کشور حفظ ماند.

سردار شریف اضافه کرد: این درحالی بود که رژیم صدام با پشتیبانی از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به عراق داده بودند، درحالی که فرزندان ایران با سلاح ایمان ایستادند و خدا را شاکریم ملت ایران از آن آزمون سخت، سربلند بیرون آمد وبیمه شده است.

کشور با حرکت بسیجیان رو به جلو است

وی دربخش دیگری به ویژگی‌های بسیج مردمی درکشور اشاره کرد وگفت: کشور با حرکت بسیجیان رو به جلو است واز اول انقلاب تاکنون موانع بسیار بزرگ را از پیش روی خود با قدرت برداشته است.

سردار شریف تصریح کرد: مهمترین این ویژگی وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، انگیزه معنوی، نداشتن چشم‌داشت، عدم ورود به حاشیه‌های بی‌خاصیت در جناح‌بندی‌های سیاسی و در یک کلام اراده آهنین و پولادین با تکیه بر فرهنگ محکم و گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: بدانید و آگاه باشید گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشتیم، موانع پیش رو چیزهایی نیست که بتواند ما را متوقف کند.

وی افزود: مهم آن است که با انگیزه الهی با ارائه فولادین و تصمیمات بسیار شجاعانه در عرصه اداره کشور بتوانیم این موانع کوچک را از پیش راه برداریم.

در مسیر خدمت به مردم غفلت نکنیم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دربخش دیگری از سخنان خود دراین مراسم با بیان اینکه قبول مسئولیت وپست های مدیریتی ارث و غنایم نیست، بلکه فرصتی برای خدمت به مردمی است که ۲۴۰ هزار شهید اهدا کردند، گفت: تلاش کنیم شرمنده شهدا و خانواده آنان نباشیم مردم قدر خادمین خود را می‌دانند و این را با حضور میلیونی و عظیمشان در صحنه‌های حساس ومهم این کشور ثابت کردند.

سردار شریف با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس صحنه شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی ها بوده که همچنان بعد گذشت سال‌ها همچنان با افتخار از آن یاد می‌کنیم، افزود: شهدا موجب سربلندی، عظمت و افتخار دین و انقلاب شدند و آنان الگوهای مجسم ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی ادامه داد:، پدران و مادران شهدا نیز اجر وقرب آنها بالا و در نزد اولیا خدا روسفید هستند، چرا که دستاورد شهدا دستاورد بزرگی بوده است.

ایران درزمینه دفاعی، قدرت منطقه‌ای است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، به دستاوردهای مهم دفاعی کشورمان درسال های اخیر اشاره کرد وبا اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند همه دستاوردها را کوچک بشمارد، گفت: دشمنان ایران اسلامی هوشیار باشند وبدانند که فرزندان این کشور، مصمم‌تر از گذشته راه شهدا را می‌پیمایند و و مطمئن هستیم نصرت خدا شامل حال ما خواهد بود.

سردار شریف افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون در زمینه دفاعی، به جایی رسیده که به عنوان یکی از قدرت‌های برتر منطقه‌ای وبین المللی تبدیل شده که کسی جرأت نگاه چپ به این مردم وکشور ندارد.

وی یادآورشد: وقتی ناو جنگی در گذشته از خلیج فارس رد می‌شد حاکمان منطقه ماست‌های خود را کیسه می‌کردند، اما همه جهان اخیراً اقتدار ایران اسلامی را در قضیه دزدی نفت کش ایرانی را دیدند، و این دستاوردها واقتدار، نتیجه وثمره خون شهدای انقلاب اسلامی وجنگ هشت ساله است.

وی افزود: همه این افتخارها ودستاوردها درزمانی به دست آمد که این کشور درسال های اخیر به طور مداوم سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه استکبار را تجربه کرده و در این تحریم‌ها خودشان اقرار کردند اگر این تحریم‌ها را شش ماه برای هر کشوری پیاده می‌کردیم اقتصادش نابود می‌شد.

سردار شریف اضافه کرد: در گام دوم انقلاب به برکت استحکام نظام، ملت با امیدی روشن روبرو است واکنون دشمن با تغییرتاکتیک های نظامی به سمت تبلیغاتی و هجمه‌های رسانه‌ای، تلاش می‌کند امید را از ملت ایران بگیرد، اما درعمل کور خوانده است.

وی یادآورشد: امروز مردم کشورهای منطقه با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی و فرهنگ انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کردند و آمریکایی‌ها و به ویژه صهیونیست‌ها امروز با اراده مستحکم یک امت روبرو هستند و مطمئن باشید پیروزی از آن امت اسلامی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • دکوکاف IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 2
    خیلی مطلب خوبی نوشته بودید. امیدوارم با این طرح صیانت اینترنتی در آینده باقی بمونه تا ما بتونیم بازم از چنین مطالب خوب و بروزی استفاده کنیم. الان اینقد اینترنت در زندگی مردم مهم شده که حتی مبلمان منزل و دکوری و ساعت دیواری دکوکاف و … رو هم از فروشگاه های انلاین خرید میکنن. خلاصه اینکه دم همه صاحب های سایت های پربازدید مثل شما گرم.
  • CA ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 1
    یک مصاحبه از سردار نقدی و نقش ایشان در قرارگاه کربلا و ارتباط خاص ایشان با سردار چهار باغی تهیه کنید واقعا حیف هست نسل جدید از مجاهدت‌ها شبانه ایشان در قرارگاه کربلا مطلع نشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس