سردار شریف

سخنگوی سپاه با بیان اینکه به فتح قله‌های نهایی نزدیک هستیم و نباید به حرف‌های دشمن توجه کرد، گفت: دشمن قصد دارد داشته‌های ما را کمرنگ و کاستی‌ها را مهم نمایش دهد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره ۱۲۶۹ شهید تیپ میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه و شهدای محور مقاومت، نقطه قوت تیپ میرزا کوچک خان را رشادت و جانفشانی در عرصه های جهاد به ویژه در  دفاع از حریم آل الله توصیف و با بیان اینکه  ارادت حاج قاسم به حضرت فاطمه (س) دیدنی و مثال‌زدنی و زبانزد خاص و عام بود،گفت: موضوع دفاع مقدس و نقش شهدا در این دوران یکی از رخدادهایی است که خوب روایت‌شده است اما کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد تا اسناد دقیق و روایت صحیح به دست جوانان و نسل آینده برسد.

سردار شریف صیانت ازامنیت و آسایش مردم را دغدغه مهم سپاه برشمرد و اظهار کرد:  دشمن بداند اگر سپاه دیروز در میدان جنگ بود امروز در میدان خدمات رسانی به مردم حضور دارد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رشادت‌ها و حماسه‌های فرزندان این مرز و بوم در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: ملت ما با دستان خالی، اراده فولادین و اطاعت از امام و رهبری بر همه توطئه‌ها فائق آمدند.

وی افزود: جوانان ما باید بدانند که دشمن تصور می‌کرد می‌تواند با یک هجمه نظامی گسترده، طومار انقلاب اسلامی را در هم بپیچد، اما ملت ایران با ایستادگی و مجاهدت، دشمن را به خاک ذلت نشاندند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: انقلاب ما بر اساس آموزه‌های دینی، فرهنگ اسلامی و ارزش‌ها شکل گرفته و باید عزت و عظمت انقلاب در دوران مختلف توسط پدران و مادران، همرزمان و رزمندگان دفاع مقدس برای جوانان تبیین و تشریح شود.

وی در ادامه بیان کرد: باید نسل جدید و جوانانی که این انقلاب را درک نکرده اند، بدانند که شکست دشمن در مقابل نظام نوپای اسلامی به دلیل قدرت رهبری حضرت امام خمینی (ره) و نفوذ و ارتباط معنوی و قلبی ملت با امام، ولایت مداری و پایبندی به ارزش‌ها  بود و امروز وظیفه ما بیان این مسائل و روشنگری در این راستا است.

سردار شریف با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، مهم‌ترین وظیفه ما در قبال آنان است و باید در ادامه راه انقلاب با ولایتمداری، حفظ وحدت و پای بندی به فرهنگ ارزشی و اهل بیتی بر دشمنان مختلف در جنگ سرد و سخت پیروز شویم.

وی با بیان اینکه دشمن همواره تلاش می‌کند همه داشته‌ها و دستاوردها را زیر سوال ببرد و ملت را از انقلاب پشیمان و آنان را مایوس و نا امید کند، تأکید کرد: دشمن به دنبال بحرانی نشان دادن وضعیت  و گرفتن امید از جامعه است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه رخدادها بعد سال‌ها در افکار عمومی به تاریخ سپرده می‌شود و دشمن از همین خلأ عدم آگاهی استفاده و جریان‌ها  را تحریف می‌کند،گفت: ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور از دوران مبارزاتی روحانیت و مردم علیه پهلوی  اطلاعات کاملی ندارند و امروز یکی از عملیاتی‌ترین محورهای تهاجم دشمن این است که با وارونه نمایی اوضاع در دوران ستمشاهی و پخش فیلم‌های تقطیع شده و تحریف‌شده از آن دوران  نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

وی با بیان اینکه پیشرفت های ما در بسیاری از عرصه ها در تراز جهانی است،گفت: بطور مثال ایران اسلامی امروز در عرصه درمانی پیشرفت‌های زیادی کرده است در حالی که در دوران ستم‌شاهی کادر درمان کشور را هندی‌ها و فیلیپینی‌ها  تشکیل داده بودند .

سردار شریف با بیان اینکه امروز تمام تصمیمات ایران در درون کشور گرفته می‌شود اما در دوران پهلوی تصمیمات  مردم را آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر مستکبرین می‌گرفتند، تصریح کرد: پیشرفت ایران از اول انقلاب تاکنون در زمینه‌های مختلف باوجود تحریم همه‌جانبه علیه کشور چشم‌گیر بوده ولی جریان دشمن با رسانه‌هایی که در دست دارد اجازه نمایش قدرت و پیشرفت انقلاب اسلامی را نمی‌دهد و با جریان تحریف، ذهن جوانان را به سمت نیات پلید خود سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر ابعاد وجودی شهید سلیمانی را به درستی تبیین کنیم، الگویی نه تنها برای ایران، بلکه برای همه دنیا است، عنوان کرد: سردار سلیمانی الگوی پاک، شجاع، متدین، مردمی و با عاطفه برای جامعه بشری است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه روند افول رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود در ۷۰ سال گذشته رسیده است، گفت: استکبار جهانی و صهیونیست ها  از قدرت جبهه مقاومت به وحشت افتادند و برای همین فرمانده عالی‌قدری همانند سردار سلیمانی را به شهادت رساندند.

وی افزود: استیصال و درماندگی صهیونیست ها و دشمنان امت اسلامی به واسطه خون شهیدان و ایستادگی و مقاومت مردم رقم خورده است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه به فتح قله‌های نهایی نزدیک هستیم و  نباید به حرف‌های دشمن توجه کرد، گفت: دشمن قصد دارد داشته‌های ما را کمرنگ و کاستی‌ها را مهم نمایش دهد و این خاصیت خصومت همیشگی آنان علیه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای مبادله قدرت است و کشوری که قدرت نداشته باشد نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند تصریح کرد: تا به امروز مردم و مسؤولین موانع بسیار بزرگی را از سر راه خود برداشته اند ؛ در گام دوم انقلاب باید از زیرساخت‌هایی که در چله اول انقلاب ایجاد شد به‌خوبی و با هوشمندی با تکیه‌بر نیروی جوانان انقلابی استفاده کنیم ؛ هیچ کاری برای جوانان مستعد ایران نشدنی نیست.

سردار شریف با بیان اینکه سپاه در هر زمینه‌ای که نیاز باشد در کنار مردم است، گفت: سپاه تا دیروز در عرصه دفاع از کشور دست به سلاح بود تا به مردم گزندی نرسد و امروز در کنار صیانت از امنیت کشور ، در عرصه خدمت به مردم کم برخوردار حضور دارد و در این مسیر بسته‌های معیشتی را تأمین و بین خانواده‌ها توزیع می‌کند ؛ مسؤولین کشور باید با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات تلاش کنند و این وظیفه‌ای است که بر دوش همه است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در چند دهه گذشته هر کاری که می‌خواستند علیه کشورها انجام دادند، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و صنفی ازجمله مواردی است که استکبار از طریق رسانه‌های در اختیار خود، با تحریف واقعیت سعی در بزرگنمایی آن دارد اما آنها در اجرای راهبردهای خصمانه خود علیه ملت ایران، هیچ‌گاه اقتدار و توانمندی سپاه و نیروهای مسلح و خدمت رسانی آنان به هموطنان در صحنه های مختلف را نمایش نمی‌دهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس