سردار شریف: آمریکا، سعودی‌ها و اماراتی‌ها را به خاک مذلت خواهد کشاند/ یک‌هزارم اقدامات انقلاب را تصویرسازی صحیح نکردیم - کراپ‌شده

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تا زمانی از مهره‌های خود حمایت می‌کنند که برایشان آورده و سود داشته باشد، گفت: یک‌هزارم از آن چیزی که انقلاب اسلامی انجام داده است را قادر به تصویرسازی صحیح نبودیم.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر و یادواره شهدا صباشهر در مصلی نماز جمعه این شهر، اظهارکرد: امروز فرزندان شما در نیروهای مسلح با تمام وجود حافظ مردم، جغرافیای این سرزمین و حامیان انقلاب اسلامی هستند و در عمل به آمریکایی‌ها که دشمن شماره یک امت اسلامی هستند، نشان دادند که در سر بزنگاه چگونه با آن‌ها برخورد می‌کنند.

وی افزود: شما دیدید که در سال‌های گذشته هواپیمای گران‌قیمت جاسوسی آمریکایی را با تسلیحات صد در صد داخلی مورد هدف قرار داده و با تمام شهامت اعلام کردیم که پایگاه بزرگ آن‌ها را موشک باران کردیم و آن‌ها دریافتند که با اراده مصمم و سد پولادین فرزندان انقلاب و رهبری مواجه هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به فرار آمریکا از افغانستان گفت: اینها بعد از ۲۰ سال با خفت و خواری کشورهای همسایه ما را ترک کرده‌اند و اساس رویکرد آمریکا چپاول و غارت ملت‌ها بوده و به هیچ چیز دیگری پایبند نیستند.

سردار شریف گفت: شما شاهد خواهید بود که آمریکایی‌ها در آینده سعودی‌ها و اماراتی‌ها را به خاک مذلت بکشانند که حد نداشته باشد و دلیل واضح هم این است که آن‌ها مهره‌ها را تا زمانی حمایت می‌کنند که برایشان آورده و سود داشته باشد.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت خوبی است که جوانان با توجه به گسترش وسایل ارتباط جمعی خاطرات خاندان پهلوی را از زبان خودشان، اطرافیان، حامیان و وابستگان نظامی، فرهنگی و سیاسی آمریکایی و انگلیسی بخوانید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب خاطرنشان کرد: یک‌هزارم از آن چیزی که انقلاب انجام داده است را ما قادر به تصویرسازی صحیح نبودیم و الا تصاویر جعلی دشمن نمی‌توانست جوانان ما را در میدان عملیات رسانه‌ای با شک و تردید مواجه کند.

سردار شریف با اشاره به تصویر قدرتمند و قابل احترام ملت ایران، گفت: ما نافی مشکلات در حوزه‌های مختلف نیستیم و فشار دشمن و سوتدبیرها در مقاطع مختلف دست به دست هم داد تا نتوانیم در شان طراز انقلاب معیشت مردم را تامین کنیم که چیز سختی نیست و ما مراحل و تهدیدات بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: امنیت پایدار امروز در کشور فراهم است و سرزمینی ۴ فصل با ظرفیت‌ها و منابع خدادادی بالا در کنار نیروی انسانی با هوش بالا و دولت کارآمد قرار دارد و به زودی خواهید دید که ما بر مشکلات غلبه خواهیم کرد و عملیات روانی دشمن نمی‌تواند بر ما غلبه کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح‌کرد: امروز فرهنگ همکاری و کمک همانند دوران دفاع مقدس یکبار دیگر در خصوص مقابله با کرونا احیا شد و انشالله با مدیریت جهادی و همت جانانه می‌توانیم بر مشکلات معیشتی غلبه کنیم.

سردار شریف گفت: تمام تلاش دشمنان برای عصبانی‌کردن ملت ایران است و علیه نظام بشورانند و به سطح جامعه و خیابان‌ها بکشانند، چون می‌دانند چه سیلی محکمی از این ملت خورده‌اند و بعد از ۴۳ سال نمی‌خواهند باور کنند که این گوهر باارزش را از دست داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس