جزئیات برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و چنانچه رئیس جمهور در جلسه حاضر باشد می‌تواند یک ساعت به دفاع از وزیر پیشنهادی خود بپردازد.

به گزارش مشرق، جلسه رأی اعتماد به یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه هفته آینده 7 آذرماه 1400 در مجلس برگزار می‌شود.

در این جلسه چنانچه رئیس جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی خود حاضر شده باشد می‌تواند یک ساعت به دفاع از وزیر پیشنهادی خود بپردازد و در غیر این صورت موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی به ارائه مطالب خود می‌پردازند.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس دو نفر به عنوان موافق و دو نفر به عنوان مخالف می‌توانند به موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی بپردازند که هر یک از این نمایندگان 15 دقیقه برای ارائه مطالب خود وقت دارند و می‌توانند بخشی از وقت خود را در اختیار نمایندگان دیگر قرار دهند.

بعد از نطق موافقان و مخالفان، وزیر پیشنهادی 30 دقیقه فرصت دارد تا به سؤالات و ابهامات نمایندگان پاسخ داده و به دفاع از برنامه‌های خود بپردازد و پس از سخنرانی وزیر پیشنهادی رأی‌گیری برای رأی اعتماد به وزیر انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدا.. IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    نیکزادگفته است گویی دولت گفته است برای بودجه رتبه بندی مشکل دارد! برای وزارت اقتصادی هاجهت تقاضای وزیرشان که تخصیص منابع آسانست و50درصداضافه حقوق ممکنست وبرای خودشان "تبعیضانه وشبه نجومی" حقوق با"هفت تاده برابردریافتی حداقل بگیران" مقدورست امانوبت به صحبت برای معیشت فرهنگیان که میرسدبودجه ندارند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس