رئیسی

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش مشرق، جلسه علنی صبح روز (سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دستور کار این جلسه به شرح زیر است:

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی بند (۵-۴-۱-۱۰) اساسنامه موسسه منطقه‌ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی (ریسکام)

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل هشتاد و پنجم(۸۵) قانون اساسی

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان

- گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص بررسی تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹

- گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

- گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت

- گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

- بررسی برنامه و صلاحیت مسعود فیاضی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و أخذ رأی اعتماد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز برای دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وارد مجلس شورای اسلامی شد.

طبق آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور یک ساعت فرصت دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را دارد. سپس نوبت به ارائه گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره نتیجه جمع‌بندی خود درباره صلاحیت فیاضی به مدت ۱۰ دقیقه می‌رسد.

مجلس به فیاضی رای اعتماد نداد/ ۱۱۵ موافق، ۱۴۰ مخالف/ مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی آموزش‎وپرورش چه گفتند؟ +عکس و فیلم

سپس دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق نظراتشان را درباره فیاضی اعلام می‌کنند که آن‌ها نیز در مجموع یک ساعت زمان دارند.

در نهایت هم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مدت ۳۰ دقیقه به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد.

رئیسی: امروز از همیشه به حل مشکلات کشور امیدوارترم/ امور کشور با کمک همگان پیش می‌رود

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه علنی دفاع از مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در این ۸۳ روز یک‌سومِ استان‌های کشور را رفته، سخنان مردم را شنیدم و و درد آن‌ها را شنیده‌ام ولی این را کافی نمی‌دانم. لازم است با نمایندگان نشست‌های مکرر داشته باشیم و ان‌شاالله دو هفته‌ی آینده نشست دولت و مجلس را در اسرع وقت داشته باشیم و وزرا و نمایندگان حضور داشته باشند تا مسائلی که در نشست‌های استانی مطرح می‌شود، دنبال شود.

مجلس به فیاضی رای اعتماد نداد/ ۱۱۵ موافق، ۱۴۰ مخالف/ مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی آموزش‎وپرورش چه گفتند؟ +عکس و فیلم

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور نیازمند همدلی و همکاری بین دولت و مجلس است و مسائل این‌گونه پیش خواهد رفت، افزود: مردم بدانند اگر کاری در کشور پیش می‌رود با کمک همگان است و اگر امیدواری در جامعه ایجاد شده است، این امید باید روزبه‌روز افزون شود؛ نشست مستمر بین دولت و مجلس باید دنبال شود.

رئیس‌جمهور گفت: سفر به استان‌ها را، علیرغم همه حرف‌هایی که در گوشه و کنار زده می‌شود، مغتنم می‌دانم و شش‌روز در سطح ملی و یک‌روز حداقل باید برای استان‌ها وقت گذاشته شود تا از نزدیک بیشتر با مسائل و مشکلات مردم آشنا شویم. (بیشتر بخوانید)

دانلود


رئیس جمهور صحن علنی مجلس را ترک کرد

ابراهیم رئیسی که به منظور دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آذر) حضور پیدا کرده بود، دقایقی پیش با بدرقه نمایندگان صحن مجلس را ترک کرد.

مجلس به فیاضی رای اعتماد نداد/ ۱۱۵ موافق، ۱۴۰ مخالف/ مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی آموزش‎وپرورش چه گفتند؟ +عکس و فیلم

فیاضی در صحن مجلس: موظف به اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش هستم

مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه رأی اعتماد مجلس گفت: بنده در مرکز پژوهش‌های مجلس بوده‌ام و شأن نمایندگی را می‌شناسم و آن را نادیده نمی‌گیرم در مورد من و تصمیم شما خاضع هستم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزود: معتقدم آموزش و پرورش در هر کشوری آئینه تمام معنای هر کشوری است بنابراین باید به این دستگاه به شکل هزینه‌ای نگاه نشود و این دستگاه هر اتفاقی داشته باشد سرمایه گذاری است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش محوری ترین کانون هر کشور است و باید ببینیم که آموزش و پرورش در مسیر تحول کشور باید نقش ویژه ای را ایفا کند این دستگاه دستگاهی است که نیروی انسانی را برای دیگر دستگاه‌ها تربیت می‌کند.

فیاضی بیان کرد: در دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید داریم؛ امثال علی لندی ها و شهید حججی پرورده همین دستگاه هستند، نکته مهم این است که قلب این نظام معلم است، معلم یعنی تفکر، اندیشه، خلاقیت و ابتکار وقتی این معلم درگیر معیشت است این همه پتانسیل به فعلیت نمی‌رسد.

وی عنوان کرد: در خصوص رتبه بندی نباید بگویم مشکل داریم متأسفانه بودجه آموزش و پرورش ۸/۸ شده است و ۶/۴ کسری بودجه داشته‌ایم، عدد بالا رفته است اما درصد پایین است و اگر چنین نبود رتبه بندی به مشکل نخورده بود این مسئله در سال ۹۳ مطرح شده است و اگر در برنامه بوده است باید در بودجه به آن توجه می‌شد؛ معلمان نباید دغدغه معیشت داشته باشند اگر قرار است معلم بر روی منش دانش آموز کار کند نباید دغدغه معیشت داشته باشد و باید یک بار برای همیشه این مسئله را حل کنیم. (بیشتر بخوانید)

مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه گفتند؟

مخالفان

مخالفت کمیسیون آموزش با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رضا حاجی پور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص بررسی صلاحیت و برنامه‌های ارائه شده مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به شرح زیر قرائت کرد.

فیاضی از میان جامعه بزرگ معلمان کشور نبوده و سابقه معلمی و تدریس در مدارس دولتی را ندارند. وی دارای تجربه فعالیت‌های پژوهشی بویژه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می باشد و در برنامه خویش هم به خوبی به مسائل اولویت دار و آسیب ها و مشکلات وزارت آموزش و پرورش را اشاره داشته‌اند و راهکارهایی هم برای این مسائل اعلام نمودند. اما انتظار می‌رفت با توجه به سابقه مسوولیت در مرکز پژوهش‌های مجلس، برنامه عملیاتی با زمانبندی مشخص برای راهکارهای خویش ارائه نمایند. ایشان نظرات خوبی در این راهکارها اعلام نمودند ولی کارنامه عملی اطمینان بخشی در سابقه فعالیت‌های ایشان در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد. (بیشتر بخوانید)


فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده است

محمد باقری، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: من به عنوان نه اصولگرای تند و نه اصلاح طلب تند، بلکه به عنوان فردی مستقل معتقدم جناحی‌بازی پدر کشور را درآورده است اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک اصولگرای اصلاح طلب هستم که معتقدم می‌توانیم با تأکید بر اصول خودمان روش‌ها را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک میلیون نفر معلم در آموزش و پرورش با تحصیلات عالیه وجود دارد، ادامه داد: حال سوال این است که آقای رئیسی آیا در میان این یک میلیون نفر کسی مانند آقای فیاضی پیدا نشد این در حالی است که زمانی از آموزش و پرورش، مدیر برمی‌خیزید و در واقع وزیر و مدیرپرور بود اما اکنون بعد از ۴۰ سال به این نتیجه رسیده‌ایم که از بین یک میلیون نفر نمی‌توان یک نفر را به عنوان وزیر انتخاب کرد تا سکانداری این مجموعه را بر دست گیرد.

باقری با اشاره به اینکه فیاضی حتی یک روز هم مدیر یک مدرسه نبوده و حتی مدیرعامل نیز نبوده است، گفت: به یقین این انتخاب معلمان را دلسرد خواهد کرد و توهین و دهن کجی به آموزش و پرورش می‌شود. (بیشتر بخوانید)

«فیاضی» از جنس آموزش و پرورش نیست
 

محمد وحیدی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: نکاتی که در مخالفت با آقای فیاضی مطرح می کنم قطعا از باب مخالفت با آقای رئیسی، دولت یا جریان انقلابی نیست، کما اینکه ما با افتخار پشت سر رئیس جمهور که فردی انقلابی و ولایی و مورد اعتماد مردم است، ایستاده ایم، اما در این شرایط انتخاب اصلح برای مهمترین دستگاه کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارشی در مخالفت با آقای فیاضی قرائت کرد، در نتیجه اخذ استعلامات و با نگاه دقیق به مدارک تحصیلی ایشان بوده است، چرا که ما مدیری می خواهیم که در دستگاه عظیم آموزش و پرورش تحول ایجاد کند، ضمن اینکه در شرایطی که یک مدیر مدرسه باید از سابقه ۵ ساله معاونت در مدارس برخوردار باشد، چطور وزیر پیشنهادی این وزارتخانه می تواند غیر از جنس این خانواده باشد. (بیشتر بخوانید)


وزیر پیشنهادی باید با مشکلات این حوزه آشنا باشد

سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن تقدیر از رئیس جمهور و هیات دولت  گفت:  در جریان رأی اعتماد به وزرا، نمایندگان مردم در مجلس با دولت همراهی کردند و وزرای پیشنهادی، بیشترین رأی را در طول تاریخ انقلاب کسب نمودند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مجلس شما را از خود می داند و دوست نداریم در شرایط فعلی دشمنان خرده بگیرند و دولت شما را ناکارآمد نشان دهند، عنوان کرد: از برخی از اعضای تشکیلات شما سوال کردم و آنها اعلام کردند که مشورتی با این افراد نشده است، راه فعلی مناسب نیست و مشکلات اقتصادی کشور را افزایش می دهد. (بیشتر بخوانید)

تقویت آموزش خصوصی مطرح شده در برنامه‌های فیاضی خلاف اصل ۳۰ قانون اساسی است

احمد محرم زاده یخفروزان، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مخالفت بنده با این وزیر به جهت دلسوزی بوده چرا که وزارت آموزش و پرورش بسیار اساسی است و مدیران آینده را تربیت می‌کند، گفت: آقای فیاضی شما مدیر پرورشی کدام مدارس تهران بوده‌اید؟ چرا مدرک دکترای شما از نهاد قانونی تحت پوشش وزارت علوم نیست و علت نخبگی شما چیست که از کانون نخبگان دکترای فقه گرفته‌اید.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی  در ادامه با بیان اینکه فیاضی از فعالیت خود در شورای فضای مجازی گفته که ربطی به آموزش و پرورش ندارد، عنوان کرد: طرح شما برای مشارکت با بخش دولتی چیست و وقتی از رتبه‌بندی صحبت می‌کنید هیچ مطالعه‌ای در این خصوص نداشته‌اید. در تحقیقات چیزی جز فقه دیده نمی‌شود پس چگونه خود را کارشناس مدیریت مهدکودک‌ها می‌دانید و وقتی از آسیب‌شناسی در حوزه آموزش و پرورش می‌گویید گزارشی از مطالعات شما در این خصوص پیدا نمی‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: آموزش خصوصی و پولی خلاف اصل ۳۰ قانون اساسی است لذا برنامه شما برای ارتقاء این بخش ناقض قانون است، همچنین تأکید بر تقویت بسته‌های کمک درسی دارید که این موضوع مافیای آموزش و پرورش را تقویت می‌کند. (بیشتر بخوانید)

موافقان


بیانیه فراکسیون ایثارگری مجلس درباره فیاضی

فراکسیون ایثارگری و شهادت مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای رسمی، از مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پروش حمایت کردند. (بیشتر بخوانید)

فیاضی به مشکلات حوزه آموزش و پرورش مسلط است و راه حل رفع آنها را دارد

عباس گودرزی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: روزی که از تریبون مجلس نام آقای فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قرائت شد، جمعی از همکاران – که به نظر بنده اقدام نادرست و خلاف مشی رهبر معظم انقلاب بود- عدد ۲ را اعلام کرده و با ایشان مخالفت کردند. در همان روز با یکی از همکاران که مخالف وزیر پیشنهادی بود، صحبت کرده و پرسیدم که آیا صحبت های وزیر پیشنهادی را شنیده ای؟ پاسخ ایشان خیر بود و دلیل وی این بود که وزیر پیشنهادی از بدنه آموزش و پرورش نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم با بیان اینکه همان روز به همکار خود گفتم که آیا ما در خانه ملت متولد شده ایم که امروز وکیل مردم هستیم و تصمیم می گیریم، افزود: به وی گفتم که نه تایید و نه رد کنیم، بلکه توقف کنیم و به صحبت های وزیر پیشنهادی گوش دهیم.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی، مسلط به اوضاع کشور، توانمند و آشنا با محاسبات کشور است و این مجلس باید وزیری را انتخاب کند که اهل سیاست پژوهی باشد، چرا که مشکل کنونی کشور این است که مدیر اجرایی با سیاستگذار فاصله گرفته است. (بیشتر بخوانید)


شجاعت در تصمیم‌گیری یکی از شاخص‌های برجسته فیاضی است

موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: هفته گذشته دکتر مسعود فیاضی پس از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد. بلادرنگ شبکه‌های معاند نسبت به تخریب ایشان اقدام کردند، تخریب‌گران کسانی جز مروجان سند ۲۰۳۰، اختلاسگران صندوق فرهنگیان و افراد همیشه مدیر و پدرخوانده آموزش و پرورش نبودند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در جبهه مقابل، جبهه بزرگی از فرهنگیان و دلسوزان موافقت خود را با دکتر فیاضی اعلام کردند، وزیری که برنامه‌های جدی خود را ارائه کرده و نشان داده می‌تواند تحول گسترده‌ای در آموزش و پرورش ایجاد کند.

وی با یادآوری شک و تردیدی که در ابتدا درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داشت، اظهار کرد: با انجام تحقیقات و پس از جلسه‌ای که در کمیسیون قضایی و حقوقی با وزیر پیشنهادی داشتیم، تردیده ایم رفع و ایشان را نیروهای توانمند و قابلی دانستم. داشتن فهم درست از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها یکی از شاخص‌های مهمی است که آقای فیاضی از آن برخوردار است. (بیشتر بخوانید)


فیاضی رویکرد تحول گرایی دارد

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اگرچه دوستان گلایه هایی از نوع تعامل بخشی از دولت با مجلس دارند، اما باید گفت؛ گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر گردن مسگری، بنابراین مشکل فوق گناه فیاضی نیست، هر چند رئیس جهمور گفت که این رویکرد تغییر می کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: در مورد مدرک آقای فیاضی باید گفت؛ ایشان استادیار هستند و شما می دانید برای گرفتن این مدرک باید مراحل بسیاری را طی کرد، ضمن آنکه بحث مدرک از زبان برخی منتشر می شود که سابقه آنها در رأی دادن جای سوال دارد، چرا که با برخی وزرا مانند صمت، کار و آموزش و پرورش که دیپلمه بودند، موافقت کردند و باید پرسید چرا آن زمان سکوت کردند. این در حالی است که ۴ وزیر سابق به عنوان کارشناس این وزیر پیشنهادی را تایید کردند، لذا باید نظر کارشناسان را مورد توجه قرار داد. (بیشتر بخوانید)


انتخاب افراد با تجربه اما تکراری به معنای استمرار وضعیت فعلی است

زهره الهیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: دولت سیزدهم بیشترین اعضای هیأت علمی را در میان مسئولین و وزرا دارد و باید در اظهارنظرها در مورد آن انصاف را رعایت کنیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در مورد وزارت آموزش و پرورشی صحبت می‌کنیم که علاوه بر یک وزارتخانه مهم باید یک نگاه استراتژیک و آینده پژوهانه نیز به آن داشت چرا که تربیت عناصر و فرزندان آینده کشور را در دست دارد و باید مدیری کارآمد، کارشناس، کلان‌نگر، انقلابی و مدبر برای آن انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: لذا باید فرصت دهیم که آقای فیاضی در این مسیر برنامه‌های خود را عملیاتی کند، انتخاب افراد باتجربه ولی تکراری به معنی استمرار وضعیت پرچالش امروزی است در حالی که آقای فیاضی در ساختار آموزش و پرورش تجربه مدیرکلی دارند و ۷ سال سابقه تدریس داشته و افق و چشم‌اندازهایی را برای آموزش و پرورش تدوین کرده است اما ما بحث نسبت فامیلی را در مورد ایشان بارها شنیده‌ایم اما کسی در مورد برادر شهید ایشان سخنی نگفته است.

الهیان با اشاره به تدوین برنامه تحولی توسط وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای اجرای سند تحولی آموزش و پرورش گفت: برنامه ۴۰ صفحه‌ای تدوین شده توسط ایشان به معنای ختم سند ۲۰۳۰ است و این یعنی پرونده ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش بسته می‌شود و موج تخریب در رسانه‌های بیگانه نشان می دهد انتخاب درستی برای وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است. (بیشتر بخوانید)


مجلس به فیاضی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد نکرد

دکتر محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، نتیجه رای اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

بر این اساس؛ نمایندگان مجلس با ۱۱۵ رای موافق،  ۱۴۰ رای مخالف،  ۵ رای ممتنع و از مجموع ۲۶۰  آرای مأخوذه، تصدی وزارت آموزش و پرورش را به فیاضی نسپردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    23 4
    غیرممکنه کشور با وجود اینهمه مفسد حتی یکقدم مثل ۳۰ساله اخیر به جلو برود
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      5 9
      اینهمه خادم و آدم جهادی و پای کار را نمی بینی، آنوقت مفسدان را زیاد می بینی .... واقعا دیدگاه شما احتیاج به دکتر داره
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      3 0
      واضح بود رای نمیاره!!!
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      2 0
      بعدی لطفا
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      2 4
      ظاهرا شما از آلبانی کنار مریم رجوی پیام دادی و از 40سال قبل تا حالا هم از وضع ایران بی خبری و یا خود را به بی خبری می زنی
    • علـی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 1
      خانم / آقای 13:15 آفرین
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    14 11
    این سری خیلی برایت تلاش کردم و رای جمع کردم ولی با انتصابهایت در تهران و استانها ناامید ناامید شدم و سری بعد رای من و خانواده و بستگان برایت خبری نیست
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    11 1
    کار را به کسی سپارید که در ان کار تجربه و بزرگ شده باشد
  • محمد IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 1
    ان شالله خیره
  • پر رویی نجومی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    5 2
    الحمدالله
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    9 6
    آقای رئیسی قبل از انتخابات گفتید تا چند ماه اول هفتگی در صدا و سیما در مورد کارهاتون به مردم گزارش میدید و بعد به صورت ماهانه و.... ، پس چی شد ؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      1 2
      داره گزارش میده عزیزم. هر هفته. تلویزیون داخلی رو باید ببینی!!
  • علی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    12 1
    اینکه خوب شد ایشون رای نیاورد و یا خب شد که رای نیاورد رو کاری ندارم. فقط اینو میدونم که باید وزیر آموزش و پرورش قویترین وزیر کابینه باشه چرا که آیندۀ نسل جدید کشور به این وزیر بستگی داره از آقای رئیسی خواهش میکنم در این زمینه خیــــلی دقت کنند. و یه باقیات و صالحات دائمی برای خودشون باقی بذارند.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    3 2
    خوشحالم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    5 2
    کسی شایسته تر از ایشون نبود؟
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    4 0
    ما که نفهمیدیم چی شد
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 5
    قابل توجه اصلاح طلبان دین و اخلاق و وطن فروش که تبلیغ میکنند حکومت یک دست شده... البته از این که ضد انقلاب توسط مردم کنار گذاشته شده و همه انقلابی هستند امید بخش است
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      8 0
      برادر اینکه دعواست نشون دهنده یک دست نبودن حکومت
  • سامان IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 24
    رای ندادن نمایندگان از سر دلسوزی نیست.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 1
    رای نه مجلس
  • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    15 0
    موافقان و مخالفان ، اینها اشخاصی نظیر حسن نوروزی هستند
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 1
    آقای رئیسی لطفا وزیر ارشادتان را ارشاد فرمائید از رفتار بچه گانه و لجبازی دست بردارد و به جایگاه و رای شورایعالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی احترام گذارد
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 1
      نه عزیز جان اینکه بورس مثل همه جای اقتصاد مون مشکل داره و باید سامان دهی بشه قبول اما قرار نیست دولت همه کار و بار مملکت و مردم مستضعف در دورست ترین نقاط رو که من و شما صد سال یه بار هم به یادشون نمیافتیم رها کنه اونوقت تمام هم و غمش رو بذاره برای جبران ضرر و زیان کسانی که به هوای چند برابر شدن یک شبه و یک ماهه پولشون بدون دانش و فکر حمله کردند به بورس. بیشتر اینهایی که میگن ما به حرف دولت و برای حمایت تولید رفتیم بورس حرف الکی میزنند واقعیت اینه که به طمع سود آنچنانی رفتند خب باید فکر اینجا ها رو هم میکردن در تاریخ بورسهای دنیا از این اتفاقها کم نیافتاده وقتی حباب الکی درست شد و ترکید یه عده که به تجربه باشن قطعا ضرر می کنند. من که شخصا از اینکه رییسی میره و به دورترین نقاط و فراموش شده ترین اقشار سر میزنه کیف می کنم ایران فقط تهران نیست.
  • MD ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    4 29
    معلومه مجلس کم کم داره از دولت ناامید میشه دولتی که آخر هفته دنبال درست کردن اندیکای 4 هزار نفریه ولی زلزله بورس رو که 50 میلیون نفر رو بدبخت کرد رو نمیبینه
  • احمدخواجوند IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 1
    اخیرا تو فضای مجازی کلیپپی منتشر شد بنام آقای ب.... که خانمی بهاش تماس گرفت که از اینکه برای پسرش مدرک تحصیلی گرفته تشکر کرد ودر خواست داشت برای پسرش یک کاری جور کند که اقای ب.... گفت سفیر خوبه ،وکیل خوبه ،وزیر خوبه این پیشنهادهارا حاج خانم قبول نکرد در خواست داشت پسرش معلم شود که آقای ب.... گفت معلمی سواد میخواد پسرت سواد ندارد.
  • کارشناس IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    23 1
    علی اکبر صالحی گزینه خوبی است
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    حالا مشکلی نداره بگردن شاید یکی دیگه پیدا شد!
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    5 0
    رئیس جمهور گفت از همه امکانات و تفکرات با توجه به دانش و توانائی استفاده خواهم نمود. اما در عمل مشتی سرباز را در دولت جا داد. به تنها مطلبی هم که توجه نکرد. دانش و توانائی افراد بود.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    رای نیاورد
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 0
      بله
  • شب بو IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    من فیاض رو نمیشناختم. انشالله که خیره
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 11
    ناراحت شدم
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    چرا خب؟ چله افتاده به آموزش و پرورش خخخ
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 1
    همیشه وزیر آموزش و پرورش توی رای اعتماد گیر داره .چرا؟چون بیشترین نیروی دولتی رو داره و موقع انتخابات مجلس تاثیر گذاره . اگه کسی معرفی بشه که اهل باج دادن به نماینده ها نباشه بهش رای نمیدن . توی همه شهرستانها نماینده ها دوست دارن تو انتخاب مسوولین دخالت کنن خصوصا آموزش و پرورش . با این فرمون بریم 100 سال دیگه هم درست نمیشیم.
  • حمید IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    یه بیسوادی مدعی ازدواج مجلس و دولت بود! پس چی شد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس