معاون رئیس جمهور: ساکتان 8 سال گذشته انتظار دارند دولت سه ماهه مشکلات را حل کند

معاون رئیس جمهورگفت: برخی در هشت سال گذشته روزه سکوت گرفته بودند و هیچ نقدی به دولت قبل نمی کردند اما امروز مدعی شده‌اند و توقع دارند دولت سیزدهم سه ماهه همه مسائل را حل کند.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج، گفت: بسیج محدود به یک زمان خاص نیست و بسیجی در هر زمانی که نیاز به خدمت باشد در میدان حضور دارد، اگر بحث خدمت مستضعفان و محرومان باشد یار و یاور محرومان است، زمانی که موضوع کرونا مطرح می‌شود و بحث سلامت مردم در میان است، در کنار مدافعان سلامت قرار می گیرد و اگر داعش و تکفیری ها با حمایت غرب زدن قصد آسیب زدن به مردم و کشور را داشته باشند باز هم بسیجیان به هنگام در صحنه هستند. بسیجی در همه عرصه ها حضور دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره بسیج بیان کرد: رهبر انقلاب بسیج رای نیرویی شگفت انگیزی می دانند و می فرمایند چنین چیزی در کشورهای دیگر سابقه ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: بعد از انقلاب عده‌ای به مردم می‌گفتند شما انقلاب کردید و وظیفه خود را انجام دادید دیگر بروید و به کارهای خود بپردازید و ما کشور را اداره می‌کنیم اما امام فرمودند مردم باید در صحنه باشند و به همین دلیل می‌بینیم دستور تشکیل بسیج را می‌دهند.

حسینی با بیان اینکه  اگر بسیج نبود معلوم نبود در جنگ تحمیلی چه اتفاقی رخ می داد، اظهار داشت: اگر دلاوران و سردارانی چون سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی نبودند تا دشمن را به عقب براند مشخص نبود چه اتفاقی رخ خواهد داد و البته در کنار این سرداران اقشار مختلف بسیج و مردم حضور داشتند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران ادامه داد: در ۸ سال اخیر که متاسفانه حوادث فراوانی را در کشور شاهد بودیم اگر نهادهای انقلابی و نیروی های جهادی، دلسوز، متدین و مومن نبودند معلوم نبود کشور چه وضعی پیدا می‌کرد. هرجا سیلی، زلزله‌ای و حادثه غیرمترقبه‌ای بود نیروهای داوطلب و مردمی پای کار بودند، امروز هم این نیروها باید در صحنه باشند به دولتی که یک دولت بسیجی است کمک کنند. شخص رئیس جمهور هم دارای یک روحیه بسیجی است و به این که بسیجی باشد افتخار می کند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد، گفت: انشالله به مدد بسیج و همه نهادهای انقلابی و مردمی از این مرحله سخت و دشوار بیرون خواهیم رفت.

حسینی در ادامه با اشاره به نشست اخیر نمایندگان سه استان شمالی با حضور رئیس جمهور گفت: به طور منظم جلسات مجامع استانی نمایندگان با رییس جمهورپیگیری خواهد شد. نمایندگان این سه استان هم در حضور رئیس جمهور هر کدام کارهای ناتمام استان خود از جمله کارهایی که تعطیل شده و پروژه هایی که نیمه تمام مانده است را بیان کردند. برای انجام این کارها تنها با اراده جهادی می توان کارها را جلو برد. البته باید اولویت ها را هم رعایت کرد چرا که مشکلات فراوانی در سطح کشور وجود دارد و نیاز به یک عزم جدی است و همه باید کمک کنند و این طور نباشد که بگوییم انتخابات تمام شده و وظیفه خود را انجام دادیم. تازه اول راه است.

وی با اشاره به مشکلات آبی که در برخی از استان‌های کشور رخ داده گفت: مشکل کم آبی در همه استان‌های کشور وجود دارد بخشی از این معضل به خاطر کم آبی و خشکسالی است و برخی دیگر هم به خاطر مدیریت های معیوب و اشکالاتی که وجود داشته و کار کارشناسی‌ای که انجام نشده است.

وی با بیان اینکه الان وقت خدمت به مردم است و بسیجیان افتخار می‌کنند که در خدمت مردم باشند، به ایثارگری ها و فداکاری های بسیجیان و نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نباید فداکاری بی نظیر فرزندان ملت در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده تاکید کرد: خیلی ها قبل از شهادت، این  شهید بزرگوار را نمی‌شناختند و فقط خواص می‌دانستند که یک انسان دانشمند، متفکر و کارآمد شب و روز به کشور خدمت می‌کند و اسرائیل بهتر از ما او را شناخته بود چرا که سالها برای ترور وی طراحی می کردند و چند بار هم قصد ترور او را داشتند که موفق نشدند.

حسینی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: سه ماه از عمر دولت گذشته و گزارش‌ها در حال ارائه شدن است اما آنهایی که در هشت سال گذشته روزه سکوت گرفته بودند و هیچ نقدی به دولت قبل نمی کردند امروز مدعی شده‌اند و توقع دارند دولت سیزدهم سه ماهه همه مسائل را حل کند.

وی در پایان گفت: انشاالله با حمایت مردم مومن و متدین و بسیجیان گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 1
    خدا نگذره از هاشمی رفسنجانی
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    وعده ما بلدیم چند روزِ مشکل بورس رو حل کنیم رو ....چهارماه گذشت و هرروز بدتر از دیروز
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    این وعده های خودتون بوده!!!! جناب وزیر رفاه و کار مقاله و کتاب نوشتن که با اقتصاد مقاومتی ظرف دو سال ایران رتبه دوم اقتصاد جهانی میشه!!!!!
  • DE ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    ساکنان ۸ سال گذشته انتظار دارند دولت سه ماهه مشکلات را حل کند. احتمالا ساکتان بیده .اگر نمیشد ۳ ماهه مشکلات کشور را حل کرد حسن فریدون کاندید نمیشد خخخ.پس میشه ۳ ماهه مشکلات کشور را حل کرد وچنان روغنی به اقتصاد زد که مردم به یارانه بگن زکی یارانه بگیریم یعنی زِ چه کسی یارانه بگیریم زِ دولت ؟ احتیاج نداریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس