روحانی نمایه

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت:در ستاد قبلی مقابله با کرونا هرآنچه رئیس جمور سابق تصمیم می گرفت بدون توجه به نظرات کارشناسان انجام می گرفت.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری،در مراسم صد روز خدمت،صدمیلیون  دز تزریق سلامت با اشاره به ناهماهنگی موجود درستاد کرونای قبلی بیان داشت:با دولت  و رئیس جمهور قبلی  خیلی درگیر بودیم .

وی ادامه داد:مشکل جدی در ستاد ملی مقابله با کرونا در دولت قبل این بود که هرچه دل رئیس جلسه می خواست بدون توجه به نظر کارشناسان و نخبگان انجام  می داد.

بیشتربخوانید:

واکاوی علت پنج پیک سنگین کرونا در کشور/ چرا واکسیناسیون در دولت روحانی جدی گرفته نشد؟ +نقشه

شهریاری با بیان اینکه وضعیت در پیک پنجم کرونا و افزایش جانباختگان در آن به دلیل سو مدیریت رئیس جمهور قبلی بود،افزود:ما دوبار از وی به قوه قضائیه شکایت کردیم،یکبار در زمان ریاست آیت الله رئیسی بر قوه قضائیه و یک بارنیز در دوهفته قبل و امیدواریم این بار قوه قضائیه رسیدگی کند.

وی بیان داشت:متاسفانه سویه آفریقای در راه است و امکان درگیر شدن کشور وجود دارد.

رئیس کیسیون بهداشت مجلس با اشاره به رشادت کادر بهداشت و درمان در مبارزه باکرونا،ابراز داشت:علی رغم این موضوع کم لطفی نسبت به آنها شده و مطالبات آنها به درستی وبه موقع پرداخت نشده است.
شهریاری با اشاره به مخالفت رئیس ستاد قبلی مقابله با کرونا با حضور وی در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونامتذکر شد:درستادقبلی مقابله با کرونا هر آنچه رئیس جمهور تصمیم می گرفت بدون اینکه به نظرات دیگران توجه کنند انجام می شد.

وی با اشاره به ساخت ۶واکسن در کشور،تصریح کرد:با ۶شرکت واکسن سازی جزو بزرگترین کشورها در ساخت واکسن هستیم.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد:تا آخرسال شرکتهای تولید واکسن داخلی توان تولید ۶۰میلیون دز واکسن را دارند.

وی بیان داشت:واکسن های داخلی ما از بسیاری واکسن های خارجی اثربخشی بیشتری دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح ر IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    بدبختی اینجاست این آقا که در گذشته خواهان انحلال ارتش و در موضوع سیل خوزستان سپاه را مورد تمسخر قرار می داد و هزاران و دیگر از فیلتر خودی ها رد و رئیس جمهور شد پس هرچه بدبختی برسرمان می آید از کیست ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس