روحانی نمایه

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت و ممانعت دولت گذشته از اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال، خواستار اقدام جدی دولت در این زمینه شد.

به گزارش مشرق، احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان قرائت گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید در خصوص میزان اجرای تبصره‌های ۱۴ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال اظهار داشت: در رابطه با تبصره ۱۴ و بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال و محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شد اما متأسفانه با مخالفت دولت قبلی مواجه شدیم و حالا ۸ ماه از سال می‌گذرد و اقدام مثبتی در این باره انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

مرکز آمار: خالص اشتغال‌زایی دولت روحانی از احمدی‌نژاد کمتر شد

وی افزود: اگر این تبصره‌ها اجرا نشود محرومیت مناطق محروم بیشتر خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از دولت انقلابی و فسادستیز و وزیر محترم اقتصاد می‌خواهیم نسبت به عملیاتی کردن این دو تبصره اهتمام جدی داشته باشند.

محرم‌زاده ادامه داد: اگر این تبصره‌ها عملیاتی می‌شد و زمینه اشتغال و ارائه وام‌های کم بهره فراهم می‌شد، مشکلات جوانان نیز کاهش می‌یافت اما تا امروز این امر مهم انجام نشده و محرومیت‌ها بیشتر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس