کد خبر 1306916
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
بازسازی شورولت کوروت

خط شانه این کوروت تیزتر شده و خطوط شیشه نیز زاویه‌دارتر از قبل هستند. در بخش عقب شیشه عقب جدای کوروت ۶۳ را شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، شورولت کوروت C۲ دهه ۶۰ میلادی با پیشرانه لامبورگینی می‌تواند ترکیب ایده آل بسیاری از طرفداران باشد.

متخصصان بازسازی خودرو در شرکت آمریکن لجندز این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. همکار شرکت یاد شده در بخش طراحی و ظاهر نیز کاران ادیوی بوده است.

بیشتر بخوانید

تبدیل شورولت ایمپالا استیشن ۱۹۶۳ به دو دربی مخوف +عکس

ادیوی اولین رندرها از این پروژه را روی حساب کاربری خود آپلود کرده است. طرح او روح کلی کوروت اصلی را حفظ کرده اما برخی جزئیات به روز شده‌اند تا خودروی مدرن‌تری به وجود آید.

بازسازی شورولت کوروت +عکس

مهم‌ترین نکات ظاهری این خودرو به چراغ‌های جلوی پاپ آپی مربوط می‌شوند که حالا جای خود را به نوار LED نازکی داده‌اند. نمای جلوی این کوروت چیزی شبیه مدل‌های کنونی است نه کوروت دهه ۶۰ میلادی.در پروفایل جانبی هم رینگ‌هایی را می‌بینیم که هماهنگی جذابی با گلگیرها دارند.

بازسازی شورولت کوروت +عکس

خط شانه این کوروت تیزتر شده و خطوط شیشه نیز زاویه‌دارتر از قبل هستند. در بخش عقب شیشه عقب جدای کوروت ۶۳ را شاهد هستیم.چراغ‌های این بخش نیز در پهنای خودرو کشیده شده و به جای چراغ‌های گرد و دوگانه شاهد طراحی مدرن‌تری هستیم.شاید تولید بدنه این کوروت آسان‌ترین بخش پروژه بوده باشد.

بازسازی شورولت کوروت +عکس

چالش بزرگ‌تر به نصب پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری لامبورگینی گالاردو LP ۵۶۰-۴ مدل ۲۰۱۴ زیر کاپوت طویل کوروت مربوط می‌شود. این پیشرانه در حالت استاندارد قدرت ۵۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

بازسازی شورولت کوروت +عکس

شورولت پیشرانه‌های خود با قدرت و گشتاور بیشتری را ارائه می‌کند اما خب صدای آن نمی‌تواند به پای غرش‌های این نیروگاه ۱۰ سیلندر برسد.پیشرانه یاد شده در گالاردو باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۴ ثانیه شده است.

بازسازی شورولت کوروت +عکس

البته گفته می‌شود این کوروت C۲ حتی سریع‌تر هم خواهد بود. کوروت C۲ با پیشرانه لامبورگینی فعلاً در حد رندرها بوده اما آمریکن لجندز به دنبال معرفی نسخه تکمیل شده آن در نمایشگاه SEMA ۲۰۲۳ است و بنابراین باید تقریباً یک سال منتظر رونمایی این خودرو بمانیم.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس