کد خبر 1307290
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
قابلیت جدید امنیتی برای کاربران توئیتر عرضه شد

توئیتر قصد دارد عکس‌ها و ویدیوهایی که بدون رضایت صاحبان آن‌ها در این پلتفرم منتشر شده را حذف و از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

به گزارش مشرق، روز سه شنبه مدیرعامل توئیتر اعلام کرد که اجازه اشتراک‌گذاری رسانه‌های شخصی مانند عکس‌ها و ویدئوها بدون رضایت مالک در پلتفرم خود را به شخص ثالث نخواهد داد. همچنین سیاست حفظ حریم خصوصی، اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی افراد ژمانند شماره تلفن، آدرس و کارت شناسایی را ممنوع می‌کند.

براساس گزارش‌ها، مدیرعامل توئیتر در یک پست وبلاگی اعلام کرد:"هنگامی که افرادبه ما اطلاع دهند که با اشتراک گذاری تصویر یا ویدئوی خصوصی خود موافقت نکرده اند و افراد ناشناس از تصاویر آنان استفاده کرده‌اند، ما محتوا را حذف خواهیم کرد.

قابلیت جدید واتساپ

پیش از این، توئیتر قابلیت خرید را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. گفته شده این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق پخش زنده محصولات خود را تبلیغ و با مشتریان تعامل کرده، سپس لوازم خود را  بفروشند. همچنین قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهند تا کسب و کارهای خود را گسترش دهند. براساس گزارش‌ها این قابلیت جدید در ۲۸ نوامبر افزوده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تکسوار DE ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    پس آزادی بیان چی شد!!! اینها صد سال دیگه به حیا و عفت می رسن. چیزهایی که شرق (ایران، اسلام، چین و ...) سالهاست بهش رسیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس