وحیدی: دغدغه دولت و مجلس رفع تنگناهای معیشتی مردم است

وزیر کشور، دغدغه دولت و مجلس را رفع تنگناهای معیشتی مردم عنوان کرد و درباره انتخاب استانداران، گفت: تقریبا انتخاب استانداران تکمیل شده است و یکی، دو مورد باقی مانده که به سرعت تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی درباره نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است؛ این نشست‌ها می‌تواند روابط را تحکیم کند.

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است، افزود: از آنجا که در این جلسات درباره راهکارها و نقطه نظرات طرفین بحث و گفت‌وگو می‌شود، می‌توان به وفاق هرچه بیشتری دست یافت.

وحیدی تصریح کرد: این نشست در فضایی بسیار خوب، دوستانه و صمیمی برگزار شد و بنا است این جلسات تکرار شود. ان‌شاءالله از رهگذر هماهنگی بیشتر، بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری این نشست‌ها چه تاثیری در معیشت و رفع مشکلات اقتصادی دارد، گفت: بی شک یکی از مهمترین مسائل کشور، موضوعات اقتصادی بوده و در این مسائل نیز معیشت مردم جزو مهم‌ترین مباحث است که دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است. ان‌شاءالله با تدابیر و هماهنگی که می‌شود شاهد اتفاقات خوب باشیم.

وزیر کشور همچنین درباره انتخاب استانداران، گفت: تقریبا انتخاب استانداران تکمیل شده است و یکی، دو مورد باقی مانده که به سرعت تعیین تکلیف می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس