رونمایی از شاکی جدید گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی/دقیقی: انتظار داریم حقانیت ادا شود

به جز استقلال یک باشگاه دیگر هم از گل‌گهر به خاطر استفاده از بازیکن گابنی اعتراض کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در حالی در دو بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر از بازیکنی گابنی به نام اریک باگناما استفاده کرده که با بررسی برخی مستندات عقد قرارداد وی با این باشگاه غیر قانونی بوده زیرا این مهاجم تاکنون ۴ بازی ملی برای کشورش انجام نداده است.

باگناما نخستین بازی‌اش را در لیگ برتر مقابل استقلال انجام داد و در دیدار با پیکان هم که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید ۸۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

بعد از اعتراض باشگاه استقلال به استفاده گل‌گهر از این بازیکن، باشگاه پیکان هم طبق پیگیری ها چنین اقدامی انجام داده است.

سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال پیکان هم درباره اینکه آیا این باشگاه هم به حضور باگناما در ترکیب گل‌گهر اعتراض کرده است، اظهار داشت: ما هم طبق مستندات و شنیده‌های خود مثل تیم‌های دیگر شکایت نامه ای تنظیم کرده‌ایم و اکنون منتظر اعلام نظر مراجع قانونی هستیم. اگر حضور این بازیکن در بازی با پیکان مشکل قانونی داشته باشد باید حق به حقدار برسد در غیر این صورت برای گل‌گهر و باگناما آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارکی که ارائه کرده‌ایم انتظار داریم حقانیت ادا شود زیرا قانون باید برای همه تیم‌ها اجرا شود. باگناما در بازی با تیم ما جزو بهترین بازیکنان زمین بود و در روند مسابقه تأثیر گذاشت. البته به جز این مسائل مقابل گل‌گهر تیم برتر زمین بودیم اما برخی اشتباهات مانع برتری مان شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس