کد خبر 1308906
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰
رونمایی ردمی از مانیتور ۲۷ اینچی پرو

جدیدترین مانیتور ردمی به صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی IPS LCD مجهز است و قابلیت تنظیم آن در جهات مختلف (بالا و پایین) وجود دارد. این محصول با قیمت ۲۵۱ دلار فروخته می‌شود.

به‌ گزارش مشرق به نقل از گیزموچاینا، امروز مانیتور ردمی درکنار مانیتور ۲۷ اینچی ۴K شیائومی در چین معرفی شدند. این محصول با نام Redmi Monitor ۲۷ inch Pro شناخته می‌شود و وضوح ۲K را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید

نحوه اتصال مانیتور به لپ تاپ

مشخصات و ویژگی‌های مانیتور ۲۷ اینچی پرو ردمی

شماره‌مدل مانیتور جدید ردمی RMMNT۲۷NQS است و از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (۲K) بهره می‌برد و ۱۶٫۷ میلیون رنگ و روشنایی ۳۰۰ نیت را به‌نمایش می‌گذارد.

رونمایی ردمی از مانیتور ۲۷ اینچی پرو +عکس

صفحه‌نمایش از ۱۰۰ درصد طیف رنگ sRGB و کاهش نور DC پشتیبانی می‌کند و از گواهینامه‌ی TÜV Rheinland و SGS برای انتشار نور آبی کم برخوردار است.ازآنجاکه مانیتور جدید ردمی مدلی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود، تعداد پورت محدودی را ارائه می‌دهد. نکته دیگر اینکه مانیتور مذکور پورت HDMI ۱.۴ و DP ۱.۲ و پورت صدا دارد.

رونمایی ردمی از مانیتور ۲۷ اینچی پرو +عکس

این مانیتور را می‌توان در جهات بالا و پایین تنظیم و به جلو و عقب مایل کرد و چرخاند و روی دیوار نصب کرد. همچنین، می‌توان از آن به‌صورت عمودی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های مانیتور ۲۷ اینچی ردمی می‌توان به پوشش مغناطیسی پورت‌ها و سوراخ در پایه برای مدیریت کابل اشاره کرد.

رونمایی ردمی از مانیتور ۲۷ اینچی پرو +عکس

قیمت و دسترسی مانیتور ۲۷ اینچی پرو ردمی

مانیتور ۲۷ اینچی پرو ردمی در چین با قیمت ۱،۵۹۹ یوآن (۲۵۱ دلار) فروخته می‌شود؛ اما برای مدت محدودی با قیمت ۱،۳۹۹ یوآن (۲۱۹ دلار) دردسترس است. این محصول در چین با سه‌ سال گارانتی عرضه می‌شود و درحال‌حاضر، گزارشی مبنی‌بر عرضه‌ی آن در بازارهای بین‌المللی وجود ندارد.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    3 0
    عمرا به پای مانیتور سایپا کوئیک سقف قرمز نمیرسه
  • امیر IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    چرا محصولات بی کیفیت چین رو اینقدر قدر می دونن ولی محصولات ژاپن و کره را بیرون انداختن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس