رییس شورای شهر تهران مهدی چمران نمایه

رئیس شورای شهر تهران گفت: ان شاء الله با همکاری شورا و شهرداری همچنین جامعه معلولان اقدامات بیشتر برای سهولت بهتر تردد معلولان در سطح شهر انجام خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: ۱۲ آذر روز جهانی معلولین است که در کشور ما به این موضوع سال‌هاست که پرداخته می شود و امیدواریم همه دستگاه‌های مسوول برنامه‌های خوبی را بتوانند اجرا کنند.

وی افزود: در شهرداری اقداماتی در این راستا صورت گرفته ولی به نتایج مطلوبی نرسیده و ان شاء الله با همکاری شورا و شهرداری همچنین جامعه معلولین اقدامات بیشتر صورت گیرد و معلولان همانند دیگران بتواند برنامه‌های خود را در سطح شهر انجام دهد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز از ۳ نفر از معلولان در صحن امروز دعوت به عمل آمده تا مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند همچنین علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت هم اعلام کرد برنامه‌هایی را شهرداری داشته اند و ان شاءالله وعده‌ها عملیاتی شود راکه هر چه بیشتر بتوانیم خدمت کنیم خداوند را شاکر خواهیم بود.

چمران بیان داشت: امروز سالگرد شهادت سردار شهید سرتیپ نجفی است و افتخار داریم فرزندایشان همکار ما در شورا هستند و فیض وجود ایشان برخورداریم و یاد این شهید را گرامی می‌داریم.امیدواریم همه شهدا در روز واپسین شفاعت کننده ما باشند.

فردا ۱۵ آذر روز حسابدار است این روز را هم گرامی می داریم و پس از آن روز ۱۶ آذر، روز دانشجو خواهد بود که ان شاءالله در جلسه بعدی صحن به عنوان کسی که شاهد اندکی از ماجرا بوده‌ایم، موضوعاتی را بیان خواهم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس