کد خبر 1308960
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
گوشی ردمی K۵۰ فوریه ۲۰۲۲ در چهار مدل معرفی خواهد شد

براساس یک شایعه‌ی جدید، گوشی هوشمند ردمی K۵۰ در چهار مدل و با چهار نوع پردازنده‌ معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، ردمی به‌زودی گوشی‌های هوشمند سری K۵۰ را به‌عنوان نسل جدید سری ردمی K۴۰ معرفی خواهد کرد. تاکنون شایعات مختلفی درمورد این محصول منتشر شده و برخی از افشاگران حوزه‌ی فناوری، برخی از ویژگی‌های این محصول را فاش کرده‌اند. در همین‌راستا دیجیتال‌چت استیشن برنامه‌ی زمانی معرفی این گوشی را به‌اشتراک گذاشته است.

ظاهرا سری ردمی K۵۰ سال آینده‌ی میلادی و مثل ردمی K۴۰ در چند مدل عرضه می‌شود. طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی با چهار پردازنده‌ی مختلف به‌فروش خواهد رسید: دایمنسیتی ۷۰۰۰ مدیاتک، اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام و دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک.

بیشتر بخوانید

ردمی اسمارت بند پرو با صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی OLED +عکس

براساس اطلاعاتی که قبلا دردسترس قرار گرفته است، گوشی‌های سری ردمی K۵۰ به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI ۱۳ عرضه خواهند شد. با توجه به اینکه عرضه‌ی این محصول در فوریه آغاز خواهد شد، جای تعجب نیست که MIUI ۱۳ نیز در این بازه‌ی زمانی معرفی شود. اکنون باید دید آیا رابط کاربری MIUI برپایه‌ی اندروید ۱۲ توسعه داده شده است یا شیائومی این پوسته را برپایه‌ی اندروید ۱۱ ارائه خواهد کرد.

البته هنوز زمان زیادی تا عرضه‌ی رسمی سری ردمی K۵۰ باقی مانده است. در حال‌حاضر به‌لطف اطلاعات فاش شده توسط لودهندگان خبرهای فناوری و اطلاعات ثبت شده در سایت‌های گواهی‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند، از برخی قابلیت‌های این گوشی اطلاع داریم. ردمی K۵۰ با نام رمز Matisse و Rubens تولید خواهد شد. انتظار می‌رود مدل Matisse به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شود.

یک شایعه جدید درباره گوشی ردمی K۵۰ +عکس

مدل Matisse ردمی K۵۰ به یک صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد بود. گفته می‌شود این نمایشگر از نوع اولد است و حسگر اثرانگشت نیز زیر آن تعبیه شده است. انتظار می‌رود این دستگاه از سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره ببرد و با درنظر گرفتن این موضوع که ردمی K۵۰ یک گوشی گیمینگ است، شاید سیستم خنک‌کننده نیز داشته باشد. این دستگاه احتمالا با نام ردمی K۵۰ گیمینگ پرو معرفی خواهد شد.

علاوه‌بر این، انتظار می‌رود مدل Rubens به‌عنوان نسخه‌ی استاندارد ردمی K۵۰ گیمینگ معرفی شود. این مدل به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰۰ مجهز خواهد شد و از سیستم دوربین سه‌گانه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی و مکانیزم خنک‌کننده شبیه مدل K۵۰ گیمینگ پرو بهره خواهد برد.

جزئیات مربوط به مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک ردمی K۵۰ هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس