افزایش اعتماد عمومی در دولت رئیسی/مشکلات ازپشت میز پیگیری نمی‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از نزدیک و در میدان مشکلات مردم را پیگیری می‌کند و دولتمردان از پشت میز تصمیم نمی‌گیرند. 

به گزارش مشرق، زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم اظهار داشت: در این ۱۰۰ روز اتفاقات بسیار خوبی به همت دولت سیزدهم افتاده است که دورنمای خوبی را برای ملت ایران ترسیم می‌کند.

بیشتربخوانید:

دستگاه‌های مسئول عوامل مداخله‌گر در بازار ارز را شناسایی کنند

وی بیان کرد: یکی از این اتفاقات آن است که دولت رئیسی توانست واکسیناسیون عمومی کرونا را به خوبی و با سرعت بالایی انجام دهد و این اقدام منجر به آن شد که وضعیت کشور به لحاظ بحران کرونا، کنترل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته دیگر آن است که خوشبختانه با پیگیری‌های دولت سیزدهم بخشی از دارایی‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران آزاد شده که این امر باعث شده است تا حدی، نیاز داخلی کشور به دلار برطرف شود و این مسئله در ادامه منجر به کاهش قیمت‌ها خواهد شد.

الهیان ادامه داد: در خصوص روند مذاکرات هم باید گفت که دولت رئیسی با الگو و مدل بهتری نسبت به دولت روحانی وارد مذاکرات شد. البته ساختار مذاکرات همان ساختار قبل است و خطوط قرمز مذاکرات توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده، اما نوآوری در مذاکرات و روند مذاکرات موثر و نتیجه‌بخش در دستور کار دولت است.

وی اظهار داشت: روش تیم مذاکره کننده فعلی جمهوری اسلامی ایران این است که مذاکره برای مذاکره قابل قبول نیست و مذاکرات فرسایشی باید تبدیل به مذاکرات موثر شود، باید حقوق ملت ایران در نظر گرفته شود و حتماً باید کلیه اشکال تحریم لغو شود. در مجموع باید گفت در این زمینه دولت سیزدهم تاکنون عملکرد قابل قبول و رویه خوبی را طی کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت ارتباطات ایران با همسایگان، متذکر شد: اخیراً رئیس جمهور سفری به ترکمنستان داشت که آن سفر خوب ارزیابی می‌شود و کشورهای همسایه هم استقبال جدی از تعامل و ارتباط با ایران داشتند و به نظر می‌رسد با این روند ما بتوانیم طی یک سال آینده و با روندی که دولت جهادی و انقلابی حجت‌الاسلام رئیسی در پیش گرفته است، رضایت عمومی، امید، اعتماد و نشاط را به مردم بازگردانیم.

وی گفت: علاوه بر این، حضور رئیس جمهور و دولتمردان در بین ضعیف‌ترین طبقات جامعه امید و اعتماد را به این افراد بازگردانده است و باعث می‌شود مسئولان کاملاً از نزدیک درد و مشکلات مردم را لمس کنند، از پشت میز تصمیم نگیرند و در صحنه و میدان برای حل مشکلات مردم تصمیم گیری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    2 0
    احسنت
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    2 0
    دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس