کد خبر 1312270
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
حریق بنزین در منزل مسکونی جان یک نفر را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک مرد میانسال به دلیل حریق در یک خانه قدیمی در محله اتابک خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی ساختمان در محله اتابک اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۸ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان در محله اتابک، خیابان درخشانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

ملکی با اشاره به اینکه سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند گفت: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان ۳ دقیقه به محل رسیدند. محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۶۰ متر بود. در ظاهر امر مشخص بود که این ساختمان کاربری مسکونی دارد در حالی که آنجا به محل نگهداری مقدار زیادی بنزین در گالن‌های کوچک و بزرگ که در مجموع حدود ۵۰۰ لیتر بود، تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: آتش سوزی به گالن‌های بنزین سرایت کرده بود و تمام دو طبقه ساختمان شعله‌ور بود. آتش نشانان همزمان با اطفاء آتش با آب و کف عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آسیب دیدگان این حادثه بیان کرد: آتش نشانان در حین عملیات با یک فرد حدود ۵۳ ساله که بیهوش شده بود، مواجه شدند و او را سریعا از محل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. پس از معاینه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی در پایان با بیان اینکه این گونه مواد به هیچ وجه نباید در محل مسکونی نگه داری شود تصریح کرد: آتش خاموش شد و از جلوگیری سرایت آن به ساختمان‌های اطراف جلوگیری شد، محل ایمن سازی شد و تا دقایق دیگر محل تحویل عوامل مربوطه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس