لایحه بودجه حوالی 20 بهمن به صحن مجلس می‌آید

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در نشست هیات رئیسه تقویم بررسی لایحه بودجه سال آینده مشخص شد که طبق بررسی‌ها بودجه حدودا ۲۰ بهمن ماه برای بررسی به صحن خواهد آمد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز تقویم بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس، مشخص شد و طبق برنامه نمایندگان از چهارشنبه هفته جاری به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات بودجه‌ای خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند.

وی افزود: نمایندگان هفته آینده به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند و پس از آن کار بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی به مدت ۱۵ روز انجام خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از پایان مهلت ۱۵ روزه کمیسیون‌های تخصصی کار بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق آغاز می‌شود که این کمیسیون نیز ۱۵ روز برای بررسی بودجه فرصت دارد که این فرصت قابل تمدید است و می‌تواند دو هفته دیگر نیز تمدید شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود که لایحه بودجه حدودا بیستم بهمن ماه به صحن مجلس بیاید و کار بررسی آن در صحن مجلس آغاز شود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز بنا شد تا طبق فرصتی که هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان داده شده، تا دو هفته دیگر گزارش این هیات برای قرائت در صحن ارائه شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین بنا شد تا گزارش تحقیق و تفحص از شستا و سازمان تامین اجتماعی که در حوزه کاری کمیسیون اجتماعی قرار دارد، نیز نهایی شده و گزارش تحقیق و تفحص هر دو کمیسیون در یک روز در صحن قرائت شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین بنا شد تا گزارش کمیسیون آموزش در مورد مدارس ایرانی خارج از کشور در قالب ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس که از مجلس قبل به جا مانده نهایی شده و برای قرائت در صحن به هیأت رئیسه ارائه شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس