کد خبر 1312749
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
توضیحات سردار مارانی درباره آخرین اقدامات نزسا در محرومیت‌زدایی

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه درباره آخرین اقدامات محرومیت‌زدایی این نیرو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم کمک مومنانه این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عمده فعالیت ما در حوزه کمک‌های اجتماعی و عمرانی است.

وی افزود: امروز هم هدایایی را از طرف رهبر معظم انقلاب بین مردم توزیع می‌کنیم؛ این اقلام شامل ۱۸۰ سری جهزیه برای زوج‌های جوان، ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰۰ بسته بهداشتی نیز امروز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار مارانی ادامه داد: ماهانه در مناطقی که مشکل دسترسی وجود دارد ۳۰۰۰ کیسه آرد توزیع می‌کنیم. علاوه بر این در منطقه بشاگرد و برخی جزایر مانند روستاهای جزایر قشم با مشکل آب شرب روبرو هستند و ما هم تلاش می‌کنیم تا از طریق آبرسانی با تانکر این مشکل را حل کنیم و برای این موضوع ۱۰۰ مخزن ۵۰۰ لیتری هم امروز بین روستاها توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه مدینه تصریح کرد: برای بهبود معضل اشتغال تجهیز کارگاه‌ها را در دستورکار قرار دادیم که برخی از آن‌ها افتتاح شده است.

وی عنوان کرد: امروز همچنین تعداد قابل توجهی کولر گازی و یخچال هم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار مارانی با اشاره به اقدامات عمرانی قرارگاه مدینه گفت: در حوزه عمرانی هم ۳۷۵ پروژه را اجرا کردیم که شامل تعمیر منازل محرومین، تعمیر و ساخت مساجد، احداث راه‌های روستایی و ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی در جزیره هرمز می‌شود.   

‌وی در پایان عنوان کرد: تاکنون ۱۸۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان اجرا کرده‌ایم و در آینده نیز این اقدامات ما ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 1
    در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس