فرمانده قرارگاه مدینه نزسا

فرمانده قرارگاه مدینه نزسا گفت: طی بازدیدی که فرمانده نیروی زمینی سپاه از استان هرمزگان داشته است تصمیمات خوبی برای حل مشکل آی شری مناطق محروم گرفته شده است.

به گزارش مشرق، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در مراسم اهدا جهیزیه به زوج های جوان درجزیره قشم طی سخنانی اظهار داشت:  یکی از وظایف ما همراه مردم بودن ومردم را همراه انقلاب نگه داشتن است.  

وی افزود: یکی از این عرصه ها مردمیاری است که خداوند متعال به ما توفیق داده تا این وظیفه را بخوبی انجام دهیم.کارهای مهمی که توسط سپاه برایایجاد اشتغال انجام می شود به عهده دولت است اما ما به عنوان یک وظیفه بر خود واجب می دانیم که این اقدامات را انجام دهیم.  

سردار مارانی تصریح کرد: مردم استان هرمزگان در سال‌های دفاع مقدس در لشکر ثارالله در کنار شهید سلیمانی حماسه آفریدند. بعد از دفاع مقدس همهمان مردمی که در جنگ زحمت کشیده بودند در کنار دولت مشغول سازندگی شدند.  

فرمانده قرارگاه مقدمه نزسا با بیان اینکه سپاه در حوزه عمرانی کارهای عظیمی انجام داده است، عنوان کرد: بخشی از فعالیت های سازندگی ما برایکمک به دولت بوده است. در این حوزه اقداماتی انجام شده است که شاید برخی وزارتخانه ها از عهده بر نمی آمدند اما عزیزان شما در سپاه این اقداماترا انجام دادند.  

وی اظهار داشت: در استان های مرزی به دلیل کمتر توسعه یافتگی با مشکلاتی روبرو هستیم که البته سپاه کارهای بزرگی در این مناطق انجام داده است‌و به کمک سایر مجموعه توانسته است کارهای خوبی در راستای محرومیت زدایی انجام دهد.  

سردار مارانی گفت: در این استان ها یکی از معضلاتی که داریم موضوع آب شرب است که طی بازدیدی که فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق محروماستان هرمزگان داشته اند تصمیمات خوبی در حوزه عمرانی معیشتی و همچنین اشتغالزایی گرفته شده است که در آینده نتایج آن را شاهد خواهیم بود.  

فرمانده قرارگاه مدینه با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که سپاه در استان های مرزی مانند سیستان و بلوچستان انجام داد بسیار بیشتر از اقداماتبرخی دولت ها است، تاکید کرد: در این استان برخی روستاهای نوار مرزی از پیش از انقلاب راه ارتباطی با داخل استان نداشتند و برای تهیه مایحتاجخودشان مجبور بودند به کشور همسایه مراجعه کنند.   اما نیروی زمینی سپاه با احداث ۱۴۵۰ کیلومتر راه روستایی موجب شد تا مردم به دامان کشوربرگردند.  

وی افزود: این اقدامات موجب شد تا کسانیکه روزی علیه ما میجنگیدند امروز سلاح به دست می گیرند و از مرزهای کشور دفاع می کنند.  

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس