کد خبر 1315120
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
۴۷۱ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ثبت نام کردند

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۷۱ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش مشرق، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ساعت ۲۴ امروز آخرین فرصت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا شنبه ۲۷ آذرماه فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

بر اساس آمار نهایی تعداد ۴۷۱ هزار و ۶۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند. با توجه به ثبت نام ۶۳۶ هزار و ۵۹۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ آمار داوطلبان با کاهش ۱۶۴ هزار و ۹۳۳ نفری نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

متقاضیان لازم است از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت تا روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون را تهیه کنند.

محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان مندرج در بند ۳۸ تقاضانامه تعیین می‌شود و متقاضیان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 2
    اخه نادون های بیکار مدرک ارشدو هم گرفتید بعدش چی ؟ کار کجا بود ؟ این مدرک ارشد چه ارزشی توی ایران داره ؟ من نمی خوام بگم چه مدرکی دارم ولی بنظر من مدرک دیگه توی ایران جواب نمی ده و دانشگاها دارن سر مردم کلاه می زارن نمونه اش دانشگاه آزاده
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 1
      دیپلم مون شرف داره به این مدارک
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 0
      مگر همه میرن دانشگاه فقط به خاطر مدرک؟ خیلی طرز فکر سطح پایینی است. در ضمن دوست عزیز همه جا و همیشه کار هست. اما این طرز فکر که بنشینید تا براتون دعوت نامه بفرستن اشتباهه. آیا روی خودتون کار کردید؟ آیا سخت در تلاش هستید که بتونید توانایی هاتون رو افزایش بدید تا بتونید نیازهای واقعی جامعه و دنیا رو پاسخ بدید؟ اگر اینطوره شما یک روز هم بیکار نمیمونید. اصلا از نیازهای روز جامعه خودمون در هر حوزه و حتی نیازهای دنیا اطلاع دارید؟ تحقیق کرده‌اید؟ ولی اگر صرفا یک میز میخواهید تا بتوانید با گذراندن هشت ساعت به هر نحو حقوقی بگیرید بله حق باشماست. چون تقاضا برای اینگونه کارها زیاد است و برای جامعه هم چنین استخدامهایی صرفه زیادی ندارد باید گفت انشاالله شانس بیارید و بتوانید شاغل شوید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس