رژیم صهیونیستی سه «تیپ جدید» برای سرکوب فلسطینی ها تشکیل می دهد

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشته که با توافق وزیر جنگ و «عومیر بارلو» وزیر امنیت داخلی این رژیم سه تیپ نظامی جدید برای سرکوب فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی تشیکل می دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه سعودی الشرق الاوسط امروز(دوشنبه) به نقل از اسرائیل هیوم افزود: عناصر این تیپ متشکل از چندین گردان را چند هزار نیروی ذخیره مرزبانی(پلیس) تشکیل می دهند که دوره خدمت نظامی آنها خاتمه یافته است.

این تیپ ذخیره در سال آینده ایجاد می شود و دو تیپ دیگر هم در مراحل بعد و در سال ۲۰۲۳ تشکیل خواهند شد و نیروهای آنها پس از شروع هر جنگی فراخوانی می شوند تا به پلیس رژیم صهیونیستی برای کنترل شهرها و سرکوب فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی کمک کنند.

ایده تشکیل این تیپ های نظامی در چارچوب طرح «عبرت آموزی» صورت گرفته و رژیم صهیونیستی آن را بعداز مواجه شدن با اعتراض های گسترده فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی هنگام حمله اخیر علیه نوارغزه طراحی کرده است.

هنگام حمله ارتش صهیونیستی علیه غزه، شهرهایی در سرزمین های اشغالی مانند یافا، اللد، رمله، حیفا و عکا شاهد رویارویی‌های بی‌سابقه‌ای بین فلسطینی ها و صهیونیست ها بودند تا جائیکه مقامات این رژیم جعلی نسبت به شروع جنگ داخلی هشدار دادند و بعداز آن بود که تصمیم گرفتند باید طرحی را با هدف «برداشتن گام های سریع هنگام هر جنگی» برنامه ریزی کنند.

گانتز و بارلو توافق کرده اند که تیپ جدید با حضور افسران پیاده نظام و سپاه زرهی برای شرکت در ماموریت های پیچیده تقویت شود و ارتش صهیونیستی مسئول جذب و آموزش نیروهای این تیپ خواهد بود.

نیروهای ذخیره جمعی این تیپ قرار است برنامه های آموزشی و فعالیت های دائم عملیاتی را در کرانه باختری و قدس سپری کنند و هر زمان پلیس صهیونیستی اعلام کرد از آنها برای ماموریت های امنیتی داخلی به ویژه سرکوب فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی استفاده شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس