ماتریکس

فیلم مورد انتظار ماتریکس ۴ (The Matrix Resurrections) سرانجام امروز در ایالات متحده و سرویس HBO Max اکران شده و به دنبال آن، منتقدان نیز نظرات خود را درباره فیلم جدید ماتریکس اعلام کرده اند.

به گزارش مشرق، فیلم مورد انتظار ماتریکس ۴ (The Matrix Resurrections) سرانجام امروز در ایالات متحده و سرویس HBO Max اکران شده و به دنبال آن، منتقدان نیز نظرات خود را درباره فیلم جدید ماتریکس با حضور کیانو ریوز، کری‑ان ماس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، یحیی عبدالمتین دوم، نیل پاتریک هریس و پریانکا چوپرا اعلام کرده‌اند.

نظر منتقدان درباره فیلم ماتریکس ۴ چیست؟


در این فیلم قرار است بار دیگر با شخصیت نئو، پس از وقایع سه‌گانه ماتریکس همراه شویم. همزمان با اکران ماتریکس ۴، روز گذشته وبسایت‌های مطرح جهان، نمرات خود را از این فیلم منتشر کرده‌اند. بر همین اساس این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز ( از مجموع ۱۳۷ نقد) امتیاز ۷۰٪ را دست آورد و متاکریتیک (بر اساس ۴۴ نقد) نمره ۶۵ را به این فیلم داده است که به طور کلی نشان‌دهنده عملکرد نسبتا خوب و متوسط این فیلم هستند. بد نیست در ادامه نگاهی به نظرات منتقدان داشته باشیم:

این فیلم را می‌توان اساسا یک نمایش موفق و ورژن جدیدی از فیلم‌های قبل ( با فلش‌بک‌های کاملی از قسمت‌های گذشته) یک عنوان جدید و متفاوت تر است، اما نسبت به دو دنباله قبلی از نظر جاه‌طلبی وسعت بسیار کمتری دارد.


Variety – نمره ۶۰ از ۱۰۰

فیلم The Matrix Resurrections مجموعه‌ای از ایده‌های بسیار خوبی است که کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک فیلم بد ـ و گاهی زشت را بسازند.


IGN – نمره ۴۰ از ۱۰۰

نظر منتقدان درباره فیلم ماتریکس ۴ چیست؟

در عین حال که فیلم ماتریکس ۴ به شدت نوستالژیک است، حرف‌های زیادی برای گفتن درباره زندگی در گذشته و مشکلات آینده دارد.


Screen Rant – نمره ۶۰ از ۱۰۰

اگر فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man: No Way Home) را به عنوان سم در نظر بگیریم، فیلم ماتریکس پادزهر آن خواهد بود.


IndieWire – نمره ۹۱ از ۱۰۰

فیلم The Matrix Resurrections از یک بحران هویتی رنج می‌برد که از یک حالت فوق‌العاده سرگرم‌کننده به یک سردرگمی و سکون عجیب و غریب می‌رسد. این یک ترکیب لغزنده است – سرگرم کننده در انفجارهای بزرگ اما در نهایت کمی توخالی.


Empire – نمره ۶۰ از ۱۰۰


لازم به ذکر است که کیفیت WEB-DL فیلم The Matrix Resurrections هم‌اکنون قابل دسترسی است.

منبع: ویجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس