کد خبر 1317764
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
بانوی بی نشان

رویداد فرهنگی نمایشواره بانوی بی نشان همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) ازتاریخ ۵ الی۱۶ دی ماه مصادف با ایام فاطمیه دوم برگزار می شود.

به گزارش مشرق، هیئت چهارده معصوم(ع) جامعه سیاوشانیها در نظر دارد همزمان با ایام دهه دوم سوگواری شهادت سیدة النساء العالمین حضرت زهرا(س)، طبق سنوات ۱۵ ساله گذشته اقدام به برپایی نمایشگاه بانوی بی نشان نماید، که روایتگاهی از غربت خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌باشد.

همچنین در بخشهایی از این نمایشگاه به تهاجمات فرهنگی و ایثار شهدای مدافع حرم پرداخته شده است. در عین حال  ساخت نمادهای مذهبی در هر بخش از نمایشگاه مانند خانه کعبه، قبرستان بقیع، کوچه بنی هاشم، سقیفه، خانه حضرت زهرا(س) و... از برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد که در زمان حضور بازدیدکنندگان در هر بخش، شخصی به عنوان راوی، حادثه تاریخی مستند در کتب شیعی و سنی مربوط به آن نماد را توضیح و روایت می نماید. لازم به ذکر است نمایشگاه به دور از هرگونه مطالب تفرقه برانگیز میان شیعیان و برادران اهل تسنن می باشد.

برگزاری نمایش‌واره بانوی بی‌نشان

این رویداد فرهنگی همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) ازتاریخ ۵ الی۱۶ دی ماه مصادف با ایام فاطمیه دوم از ساعت ۱۸ در آدرس اتوبان امام علی(ع) جنوب به شمال بعد از خیابان خاوران خروجی گلشناس برگزار می شود.
علامندان می توانند جهت تهیه بلیط رایگان به سایت BANOYEBINESHAN.IR مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عاطفه محمدی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس