ادامه اختلال در سامانه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی

مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: در حال بررسی هستیم که بتوانیم در طرح آزمایشی جدید اگر خانواده‌ای قبلا سهمیه بنزین ۶۰ لیتر داشته و الان کمتر شده، با تمهیداتی این سهمیه ۶۰ لیتر را برای آن خانواده حفظ کنیم.

به گزارش مشرق، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره طرح تخصیص بنزین به هر فرد به جای هر خودرو توضیح داد: بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در کیش انجام خواهد شد.

وی افزود: قبل از ارائه طرح جدید عرض می‌کنم که ذخیره بنزین سهمیه‌ای که در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها وجود دارد، حفظ خواهد شد و مردم از این بابت نگرانی‌ نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

هر هفته ۲ هزار تن بنزین پیش‌خور شده صادر می‌کنیم

سالاری گفت: طبق این طرح سهمیه بنزین خودروهای عمومی تغییر نخواهد کرد و به جای واریز به کارت سوخت، به حساب بانکی صاحب آن خودرو واریز می‌شود. برای خودروهای شخصی سهمیه‌ای معادل ۱۵ لیتر به ازای هر فرد به حساب سرپرست خانواده واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در این طرح امکان خرید و فروش سهمیه کارت وجود خواهد داشت. همچنین در حال بررسی هستیم که بتوانیم در طرح آزمایشی اگر خانواده‌ای قبلا سهمیه بنزین ۶۰ لیتر داشته و الان کمتر شده، با تمهیداتی این سهمیه ۶۰ لیتر را برای آن خانواده حفظ کنیم.

وی گفت: در این طرح یک سامانه مبادله بنزین پیش‌بینی شده است که افرادی که خودرو ندارند، می‌توانند سهمیه خود را به سایر افراد بفروشند و در واقع سهمیه خود را نقد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    5 0
    بابا این طرح های من دراوردی چیست ؟ فقط به فکر سر کیسه کردن مردم هستند یارانه هم قرار بود کمک حال مردم باشه الان یاران فقط 250 گرم گوشت میشه خجالت بکشید . صبرمردم حدی داره .
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    3 0
    نه راضی نیستیم نباید بین کسانی که خودرو دارند و ندارند فرق گذاشت ، این از عدالت به دور است
  • حمید IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    3 0
    مردم بیچاره کردید خدا لعنتتون کنه گدا سازی تا کی؟
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    2 1
    چرا باید یک خانواده 2 نفری را برابر کنید با یک خانواده 4 نفره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حجت US ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    3 1
    الان یکی پنج شش تا بچه قدو نیم قد داشته باشه چرا باید بهشون بنزین برسه به من که بچه ندارم بنزین تعلق نگیره. آخه بچه پنج شش ساله که نه هفده ساله هم که خودش نمی تونه بر اساس قانون بشینه پشت فرمون بنزین می خواد چکار؟ مگه همه دو ماشین دارن، خانم من سوار همون ماشینی میشه که من سوار میشم.
  • حسین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    2 0
    درطی این 34سال زندگی که کردم متوجه شدم کوچکترین تغییر درروند تصمیمات دولتی یعنی دست تو جیب مردم اونم نه افراد ثروتمند دست تو افراد قشر ضعیف و کارگرو کارمند.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    1 0
    فقط باید بگم که خدا لعنت کنه کسی رو که این گرونی رو آورد دیگه بیچاره شدیم شب و روز هم کار می کنیم بازم خرجی خونواده رو نمی تونم در بیاریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس