کد خبر 1320371
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
توقیف لنج صد میلیاردی در قشم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان قشم در بازرسی از یک لنج حامل سوخت قاچاق، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.

به گزارش مشرق، سردار «حسین دهکی» با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه‌ دریابانی قشم با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله یک لنج، محموله سوخت قاچاق را به خارج از مرزهای کشور انتقال دهند.

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله واحدهای عملیاتی به موقعیت شناسایی شده اعزام و پس از جست و جو موفق شدند لنج مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند.

سردار دهکی  با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این رابطه تصریح کرد:  در بازرسی از لنج توقیفی، ۱۸ هزار لیتر گازوئیل کشف که ارزش آن با احتساب شناور توقیفی و مجوز صید شناور ۱۰۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    1 0
    بخدا و پيغمبر و قرأن قسم ميخورم من هرگز نمى خواهم قاچاق چى بشوم. ولى دلم ميخواهد بدانم چگونه و از چه منبعى اينهمه ١٨ هزار ليتر گازوئيل را خريدارى و بار گيرى كرده بودند ؟
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      0 0
      ناراحت نباش من هم نميدانم خيلى ها نميدانند مسئولين ستاد مبارزه با ارز و قاچاق هم نميدانند اگر ميدانستند قطعا جلوگيرى ميكردند حالا كه قاچاق چى ها بدام افتادند مسئولين در تحقيقات خواهند فهميد. درد اينجاست كه وقتى فهميدند درمان درست و حسابى نخواهند كرد يعنى نميتوانند ريشه كنى كنند.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    خوب عاقبت سوخت یارانه ای همین است و بس فقط بری افراد نو کیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس