۵ هزار میلیارد کالای قاچاق در آب‌های بوشهر کشف شد

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی از کشف بیش از ۵ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در حوزه مرزی بندر گناوه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگاران از کشف بیش از پنج هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در حوزه مرزی بندر گناوه خبر داد و اظهار داشت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هوشمند و هدفمند یک محموله بسیار بزرگ کالای قاچاق توسط دریابانان بندر گناوه شناسایی شد.

وی افزود: در اجرای این عملیات یک فروند شناور توقیف و مقدار دو میلیون متر پارچه، ۷۰۰ حقله لاستیک، دو هزار و ۸۰۰ عدد لوازم آشپزخانه، تعداد چهار هزار و ۸۰۰ عدد لوازم جانبی و یدکی خودرو، ۱۲ دستگاه لیفتراک، چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه دوربین مدار بسته و هفت هزار عدد لوازم جانبی موبایل از آن کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کشفیات بالغ بر پنج هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد گردید و در همین رابطه ۴ نفر به مقامات قضایی معرفی شدند.

سردار گودرزی ضمن تقدیر از فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: عزم مرزبانان در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاقیان سازمان یافته جدی است و با مخلین نظم اقتصادی در مرزها برخورد قاطعانه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    درود
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    خداوکیلی همه کالای قاچاق وقاچاقچی ها را آتش بزنین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس