کد خبر 1321522
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
یگانی ویژه حزب‌الله؛ کابوس بزرگ اشغالگران قدس

واحد رضوان یکی از یگان‌های عملیاتی حزب الله به کابوسی برای نظامیان و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه جروزالیم پست در گزارشی در این رابطه ضمن اذعان به وجود این وحشت تاکید کرد باید هرچه زودتر این خطر که از سوی حزب الله و واحد ویژه اش شکل می‌گیرد به پایان برسد.

به نوشته این روزنامه رژیم صهیونیستی، واحد رضوان یکی از یگان های بسیار کارکشته حزب الله است که سال هاست در سوریه (در نبرد با گروه‌های تروریستی تکفیری) آبدیده شده است.

جروزالیم پست با اشاره به احداث دیوار حائل بین فلسطین اشغالی و لبنان نوشت : تاکنون فقط ۱۴ کیلومتر از این دیوار احداث شده است ، شرایط مالی و نابسامانی سیاسی سبب شده است تا این کار به کندی پیش رفته و به تبع آن عبور و رخته از طریق مرز ادامه پیدا کند.

این رسانه اسرائیلی با اشاره به کابوس صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی تاکید کرد محور اصلی این خطر، یگان رضوان واحد نخبه حزب الله است که نام خود را از لقب فرمانده نظامی سابق حزب الله، عماد مغنیه که به حاج رضوان مشهور بود ، گرفته است.

جروزالیم پست با استناد به گزارش مرکز تحقیقات واشنگتن تاکید کرد : اعضای این واحد مهارت‌های بالایی در انجام حملات داشته و در صورت وقوع جنگ به طور حتم آنها ماموریت ورود به (فلسطین اشغالی) را خواهند داشت.

به اعتقاد تهیه کنندگان این گزارش، نیروهای یگان رضوان در مقدمه هر نبردی از سوی حزب الله علیه اسرائیل خواهند بود و در صورت ورود به شهرک‌های اسرائیلی نزدیک مرز بیشترین تعداد زیادی از نظامیان و شهرک نشینان کشته خواهند شد، زیرا آنها تجارب بسیار زیادی را در جنگ سوریه برای چنین جنگ هایی کسب کرده و می توانند آن را علیه اسرائیل به کار بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس