کد خبر 1330188
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
آخرین وضعیت درمانی مهدی چمران از زبان نایب‌رئیس شورای شهر تهران

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین وضعیت جسمی و درمانی انجام شده مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران توضیح داد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در حاشیه برگزاری چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با آخرین وضعیت درمانی و جسمی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: الحمدالله عمل جراحی روز گذشته آقای چمران با موفقیت انجام شد و الحمدالله حال عمومی ایشان خوب است.

بیشتر بخوانید:

مهمترین محورهای لایحه بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱

وی با اشاره به اینکه بستری شدن ایشان در چند روز گذشته در ادامه فرآیند درمانیش بود، تصریح کرد: نیاز بود که مراحل درمانی به اتمام برسد و انشاءالله مجددا به صحن شورا باز خواهند گشت.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با زمان ترخیص چمران از بیمارستان گفت: زمان‌ آن را دقیقا نمی‌دانیم اما در چند روز آینده مرخص خواهند شد.

همچنین پرویز سروری در آغاز چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور به روسیه اظهار کرد: این سفر سطح جدیدی از دیپلماسی را برای کشور ما رقم زد.

وی با اشاره به اینکه معادله دیپلماسی باید بر اساس منافع ملی شکل بگیرد، تصریح کرد: همزمان با مذاکرات وین نیز سفرهای متعددی از سوی معاون وزیر امور خارجه کشورمان به برخی از کشورها از جمله چین رقم خورد که شاهد اتفاقات خوبی در حوزه دیپلماسی هستیم.

سروری با اشاره به حضور رئیس جمهور در روسیه و پیامدهای مثبت آن برای کشورمان و همچنین میز مذاکرات خاطرنشان کرد: نکته اساسی در بحث دیپلماسی جدید ما این است که بر اساس منافع ملی در گردش است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سفر رئیس جمهور به کرمان گفت: آیت‌الله رئیسی پس از سفر به روسیه به کرمان سفر کرد که پیام خوبی در بر داشت که از آقای رئیس جمهور تشکر می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس