واکنش نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه الظفره پس از حمله یمنی‌ها

نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره امارات در جریان حمله امروز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن باز هم پناهگاه رفتند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، نظامیان آمریکایی مستقر در امارات در جریان حمله امروز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن باز هم پناهگاه رفتند.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از فرماندهی نیروی هوایی امریکا در خاورمیانه اعلام کرد که نیروهای امریکایی حاضر در امارات امروز دوشنبه هنگام هدف قرار گرفتن پایگاه الظفره در ابوظبی توسط انصارالله یمن، وارد پناهگاه شده و در آنجا پنهان شدند.

پایگاه نظامی الظفره در امارات میزبان نیروهای آمریکایی و انگلیسی است و پهپادهای پیشرفته و جنگنده‌های F-۳۵ از جمله تجهیزات نظامی موجود در این پایگاه است.

از سویی سفارت امریکا در ابوظبی با هشدار امنیتی به شهروندان خود در امارات از آنان خواست هوشیاری امنیتی را در بالاترین سطح حفظ کنند.

پیشتر نیز سخنگوی نیروهای سنتکام اعلام کرده بود که نیروهای ارتش امریکا در امارات هفته گذشته در روز حمله انصارالله یمن به ابوظبی به دلیل تهدیدهای احتمالی ناشی از این حمله، مجبور به پنهان شدن در پناهگاه شده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    باید این حملات گسترده تر و شدیدتر باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس