کد خبر 1333511
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: سایت « الخبر الیمنی» وابسته به مقاومت یمن اعلام کرده است بر اساس اطلاعاتی که از مراکز نظامی صنعا گرفته است بزرگترین حمله پهپادی و موشکی علیه امارات در راه است و...

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت « الخبر الیمنی» وابسته به مقاومت یمن اعلام کرده است بر اساس اطلاعاتی که از مراکز نظامی صنعا گرفته است بزرگترین حمله پهپادی و موشکی علیه امارات در راه است و قرار است مقاومت یمن با۳۰۰ پهپاد، ۵۰ موشک بالستیک و ۴۶ موشک کروز به امارات حمله کند.

گفتم: مقاومت یمن بارها نشان داده که هرگز بلوف نمی‌زند و به هر وعده‌ای که می‌دهد، عمل می‌کند.

گفت: هفت سال است که امارات و عربستان با مدیریت آمریکا و اسرائیل هزاران تُن بمب و موشک بر سر مردم مظلوم یمن ریخته‌اند و زن و مرد و کودک یمنی را به خاک و خون کشیده و شهید کرده‌اند.

گفتم: پس چرا مقاومت یمن دیر به فکر موشک‌باران ابوظبی و دوبی و ریاض افتاده است؟! تمام آلاف و اُلوف دوبی و ابوظبی به تجارت و برج‌های شیشه‌ای آنها وابسته است.

گفت: در عوض، الان که رئیس ‌رژیم صهیونیستی به امارات سفر کرده، بهترین و مناسب‌ترین زمان برای درهم کوبیدن امارات است و باعث می‌شود امیر امارات و رئیس ‌رژیم صهیونیستی با هم به جهنم بروند.

گفتم: قدیم ندیم‌ها، شخصی دو کیسه شیشه بار شتر کرده بود. دروازه‌بان با چوبدستی روی یکی از کیسه‌ها کوبید و پرسید بارت چیست؟ یارو سراسیمه گفت؛ یکی دیگه بزنی، هیچی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس