کد خبر 1334835
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
فروشگاه کتاب - سنگر کتاب

رضا هدایتی مدیر روابط عمومی قرارگاه جهادی سنگر کتاب مرکزی گفت: جشن سنگر کتاب هرسال برگزار می‌شود و ان‌شاالله در سالهای آینده هم بتوانیم این جشن زیبا را برگزار کنیم.

به گزارش مشرق، همزمان با آغازه مسابقه کتابخوانی کتاب «حجره شماره۲» جشن دوسالگی سنگرکتاب با حضور امیرسرتیپ غلامحسین دربندی (راوی دفاع مقدس)، حجت الاسلام علی شاملو (مدیر مؤسسه جهادی کتابرسان)، محسن ذوالفقاری (نویسنده کتاب تشکیلات بهشتی)  و آحاد مردم و بسیجیان در محل کتابخانه دهخدا شهرستان بجنورد برگزار شد.

رضا هدایتی مدیر روابط عمومی قرارگاه جهادی سنگر کتاب مرکزی گفت: جشن سنگر کتاب هرسال برگزار می‌شود و ان‌شاالله در سالهای آینده هم بتوانیم این جشن زیبا را برگزار کنیم.

وی افزود: سنگر کتاب‌ به این معنی است در کف میدان کار جهادی کتاب انجام می‌دیم. کلمه سنگر بیانگر مقاومت و نشانگر یک مقر جهادی است.

وی در پایان پیرامون فعالیت و برنامه‌های آتی اظهار داشت: امیدواریم با عنایت خدا «سنگر کتاب» در آینده یکی از ناشران برتر کشور در جبهه فرهنگی انقلاب شود. اما قبل از این جریان نیاز داریم تا به یک ساختار برسیم و نیروی متناسب را در این مجموعه تربیت کنیم. نیاز داریم تا محتوای لازم را احصا کنیم و با آمادگی وارد عرصه جدید شویم. با توجه به اینکه در حال حاضر اول راه هستیم و هر کاری در بدو مسیر قطعاً با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد، امیدواریم این مشکلات را به‌خوبی پشت‌سر بگذاریم و کنار دوستان خوبمان در جبهه فرهنگی انقلاب فعالیتمان را ادامه دهیم.

در پایان از مادرشهید سردار سید محمد سید حسین زاده که کتابخوان هستن و در سال ۲۵۰الی ۳۰۰کتاب مطالعه می کند، تقدیر بعمل آمده و به رسم یادبود هدایایی اهدا شد و کیک دوسالگی قرارگاه سنگر کتاب برش خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس