آمریکا از پیشنهاد کمک تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به ارتش لبنان استقبال کرد

سفیر آمریکا در تل آویو از پیشنهاد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک تسلیحاتی به ارتش لبنان استقبال کرد.

به گزارش مشرق، «توماس نایدز» سفیر آمریکا در سرزمین اشغالی امروز (پنجشنبه، ۳ فوریه) از پیشنهاد «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک تسلیحاتی به ارتش لبنان استقبال کرد.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: «ارائه کمک نظامی در شرایط سخت، کار درستی است که باید انجام شود».

خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز گفت که «بنی گانتز» اخیرا در یک سخنرانی اعلام کرده که تل‌آویو به واسطه «یونیفل» چهار پیشنهاد مختلف برای کمک به ارتش لبنان ارائه کرده که البته با دست رد لبنانی‌ها مواجه شده است.

موافقت و استقبال سفیر آمریکا از پیشنهاد کمک تسلیحاتی به ارتش لبنان در حالی است که در ماه نوامبر سال گذشته زمانی که دولت آمریکا از کمک ۴۷ میلیون دلاری به ارتش لبنان سخن گفت، صهیونیست‌ها شرط کرده بودند که این کمک‌ها موجب تقویت جریان ضد اسرائیلی و مقاومت در لبنان نشود.

پیشنهاد کمک تسلیحاتی به لبنان از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در شرایطی است که این رژیم هنوز  «مزارع شبعا» و «تپه‌های کفرشوبا» در جنوب لبنان را در اشغال خود دارد و تاکنون صدها بار حریم هوایی، دریایی و زمینی این کشور را مورد تجاوز قرار داده است.

با تمامی این اوصاف به نظر می‌رسد، پیشنهاد بنی گانتز برای خود صهیونیست‌ها نیز غافلگیر کننده بوده است، به طوریکه به گفته کانال ۱۲ عبری‌زبان،  طرف‌هایی که روابط خارجی رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کنند برای اولین بار است که این موضوع را می‌شنوند و اگر پیشنهادی مشخص در این خصوص وجود داشته با توجه به روابط میان ارتش لبنان و حزب‌الله، پیشنهادی عجیب و هماهنگ‌نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس