مردم بحرین استقبال آل خلیفه از «گانتز» را به شدت محکوم کردند

مردم بحرین امروز جمعه با برگزاری تظاهرات در برخی نقاط این کشور استقبال مقامات آل خلیفه از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش مشرق به نقل از صوت المنامه، مردم بحرین امروز جمعه در برخی از مناطق این کشور تظاهرات کردند. بحرینی‌ها در جریان این تظاهرات استقبال مقامات آل خلیفه از مسئولان رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز، وزیر جنگ این رژیم را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی و بحرین توافقنامه امنیتی امضاء کردند

بر اساس این گزارش، بحرینی‌ها در جریان تظاهرات مذکور با سر دادن شعارهایی، سیاست آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. در پلاکاردهایی که بحرینی‌ها در دست داشتند، نوشته شده بود: «ملت بحرین از صهیونیست‌ها و مزدورانشان برائت می جویند».

پیشتر جمعیت الوفاق بحرین با محکوم کردن سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین، در بیانیه‌ای اعلام کرد، عدم رسانه‌ای کردن این سفر با هدف جلوگیری از اعتراضات و تظاهرات مردمی در مقابل عادی سازی روابط با تل‌آویو است.

گفتی است که در جریان سفر وزیر جنگ رژیم صهیونستی به بحرین، توافقنامه همکاری امنیتی میان رژیم صهیونیستی و بحرین امضا شد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان این سفر علاوه بر دیدار با پادشاه و ولیعهد بحرین با چندی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی بحرین نیز دیدار داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NL ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    اللهم العجل لولیک الفرج -- (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس